JCB 19C-1 E-TEC

גם JCB מחשמלת

JCB 19C-1 E-TEC

JCB 19C-1 E-TEC

JCB הבריטית מציגה במסגרות שונות – בעיקר בתערוכות צמ"ה ברחבי אירופה – את אב הטיפוס הראשון פרי פיתוחה של מיני מחפר חשמלי. מדובר ב-JCB 19C-1 E-TEC הניזון מסוללות נטענות (קרי: אינו דורש חיבור באמצעות כבל למקור חשמל) ולמרות שטרם נמסרו פרטים מדויקים אודות ייצור ושיווק מסחריים, מדובר בהצהרת כוונות ברורה, כאשר בהודעה לעיתונות דווח בהקשר זה כי שהמכירות תחלנה "מאוחר יותר השנה (2019)".
הפוטנציאל של ציוד חשמלי בסגמנט זה הוא ללא ספק גדול ומעניין, מאחר וחוקי פליטת המזהמים והרעש הולכים ומחמירים, מצרים יותר ויותר את צעדי היצרניות המעוניינות לספק ציוד מתאים למקומות הרלוונטיים; מיני מחפר חשמלי אינו מייצר גזי פליטה מזהמים ורמות הרעש אותם הוא מוציא נמוכות עשרות מונים בהשוואה לכלים מקבילים קונבנציונליים, המונעים מנועי דיזל. ב-JCB, לשם ההשוואה, טוענים כי רמות הרעש המרביות אותן מפיק המיני מחפר החשמלי עומדות על 7 דציבלים – כחמישית מהמקובל בסגמנט.

JCB 19C-1 E-TEC

JCB 19C-1 E-TEC

ציוד חשמלי מתאים קודם כל לעבודה בתוך מבנים, ללא קשר לחוקים, בשל היעדר פליטת גזים רעילים, אך כמובן גם לכל עבודה בקרבת בני אדם, באיזורי מגורים, בקרבת בעלי חיים, במוסדות גדולים (בתי חולים, בתי ספר וכיו"ב), במפעלים, עבודות תת קרקעיות ועוד. בנוסף מוצע בכלים אלו יתרון משמעותי מבחינת שעות העבודה, מאחר וברמות רעש כה נמוכות ניתן לעבוד גם בתנאים מסוימים בשעת המנוחה. בשנתיים האחרונות ראינו לא מעט יצרניות משיקות או מציעות את גרסאותיהן לנושא, בהן בובקט, קטרפילר, וולוו ו-וואקר ניוסון.

JCB 19C-1 E-TEC

JCB 19C-1 E-TEC

JCB 19C-1 E-TEC הוא הכלי החשמלי בסגמנט זה הראשון של היצרנית; ההינע החשמלי הוא 48v ומשקל העבודה עומד על כ-2.0 טון, כולל הסוללות. אלו ניתנות לטעינה באמצעות כבל, כאשר לאחר הטעינה הכלי עצמאי ואינו זקוק לחיבור לחשמל. מיני מחפר זה מציע עומק חפירה מרבי של 2,576 מ"מ, והוא מותאם לעבוד עם מגוון הציוד המוצע על ידי היצרנית למיני באגרים שלה, בקטגוריית המשקל דנן. אני JCB טוענים כי זמן הטעינה ממצב ריק לגמרי למצב מלא עומד על 2.5 שעות בלבד, וזמן העבודה בין הטעינות עומד בין "יום עבודה מלא" בתנאים קלים ועד לארבע שעות, בתנאי עבודה דורשניים יותר.
כאמור, ב-JCB מבטיחים במהלך השנה הזו (2019) השקה רשמית של המיני מחפר החשמלי החדש, כאשר מן הסתם עד אז יפורסמו כל הנתונים והתמונות. אנחנו נעדכן

לעוד כתבות בנושא:
מיני מחפר חשמלי מבובקט
מיני מחפר חשמלי מקטרפילר
מיני מחפר חשמלי מוולוו
מיני מחפר חשמלי מוואקר ניוסון

JCB 19C-1 E-TEC

JCB 19C-1 E-TEC