מיני מחפר קייס CX57C

מיני מחפרים חדשים מקייס

מיני מחפר קייס CX26C

מיני מחפר קייס CX26C

קייס משיקה את הדור הבא של המיני מחפרים מתוצרתה תחת השם 'סדרה C'. מדובר בשישה דגמים חדשים בטווחי משקל עבודה שבין 1.7 ל-6.0 טון, המחליפים כל אחד דגם וותיק יותר, שיצא מהשירות; את ככל הדגמים החדשים מאפיינים מנועים מעודכנים, העומדים כולם בתקני Tier 4 Final (במקום Tier 4i בדגמים היוצאים), עיצוב חיצוני ופנימי חדשים (כולל תאי מפעיל חדשים), צביעה חדשה ועוד. סדרה חדשה זו הנה פרי ראשון של שיתוף הפעולה בין יונדאי לקייס כפי שדיווחנו כאן לראשונה בספטמבר 2016.

מיני מחפר קייס CX26C

מיני מחפר קייס CX26C

איך המיני מחפרים החדשים של ביחס למתחרים? לחצו על התמונה וכנסו למנגנון ההשוואה הייחודי שלנו:

מנגנון השוואת ציוד מכני הנדסי

מנגנון השוואת ציוד מכני הנדסי

קייס CX17C המחליף את קייס CX17B; קייס CX18C המחליף את קייס CX18B; קייס CX26C המחליף את קייס CX26B; קייס CX37C המחליף את קייס CX36B; קייס CX57C המחליף את קייס CX55B וקייס CX60C המהווה קטגוריית משקל שחסרה היתה עד כה בהיצע היצרנית.
בקייס הודיעו כי מדובר בגל ראשון של חידוש ורענון ההיצע, כאשר במהלך שנה זו יוצגו דגמים חדשים נוספים, עד להחלפה מלאה של ההיצע המוצע כיום.

מיני מחפר קייס CX57C

מיני מחפר קייס CX57C

קייס CX17C ו-CX18C מיועדים לתפקד במקומות צרים במיוחד ובאופן יעיל. שני הדגמים מוצעים עם אפשרות הרחבת והצרת הזחלים באופן הידראולי, עד לרוחב מינימאלי של פחות ממטר אחד. קייס CX17C הוא גרסה עם '0 סרח עודף' ומיועדת לפיכך לתנאים צפופים ביותר. שני הכלים הקומפקטיים החדשים קיבלו מערכת הידראולית חדשה ומשופרת המציעה בממוצע ספיקה הגבוהה ב-5% ביחס לדגמי סדרה B אותם הם מחליפים.

מיני מחפר קייס CX26C

מיני מחפר קייס CX26C

קייס CX26C ו-CX37C מוצעים עם זרוע ארוכה או קצרה לבחירה, המאפשרות עומק חפירה מרבי של 242-264.5 ס"מ ב-CX26C ו-313.5-344 ס"מ ב-CX37C. שני הדגמים ניתנים להזמנה עם סטים שונים של משקולות, בהתאם לאופי וסוג העבודה, כמו גם עם מגוון זחלי גומי, בפרופילים ומידות רוחב שונות; עבור ה-CX37C ניתן לקבל גם זחלי מתכת. האבזור הסטנדרטי כולל שתי מהירויות נסיעה מרביות, מערכת מקורית משוכללת נגד גניבה, מערכת גירוז מרכזית וצג דיגיטלי חדש וגדול בקבינה, העמיד בפני חדירת אבק ומים.
קייס CX57C ו-CX60C הם הגדולים בהיצע המיני מחפרים החדשים ומתאפיינים, כפי שמדגישים אנשי היצרנית, ברמת אבזור סטנדרטית גבוהה במיוחד (יותר מהמוכר בדגמים אותם הם מחליפים) וברשימת תוספות ארוכה אף היא, הכוללת אופציות חדשות, שלא הוצעו בדגמי סדרה B היוצאת. במסגרת עיצוב ותכנון הקבינה החדשה הושם דגש מיוחד על מרווח נדיב במיוחד עבור רגלי המפעיל.

קייס סדרה C החדשה

קייס סדרה C החדשה

יחידת הכיסא בשני המיני מחפרים החדשים היא חדשה לגמרי אף היא, מאפשרת כוונון רחב ועשיר מבעבר וכוללת כסטנדרט חימום וקירור אינטגראליים. כל אמצעי התפעול והשליטה תוכננו מחדש, עם הבטחה לשיפור משמעותי בנוחות התפעול ובארגונומיות. גם הבידוד בפני רעשי חוץ ו-וויברציות שופר, מבטיחים בקייס. שיווק דגמי סדרה C החדשה כבר החל באירופה.