מיני מחפר חשמלי מדוסאן

בתוך כמה חודשים יחל שיווקו של הדוסאן DX20ZE – המיני מחפר החשמלי הראשון של המותג

דוסאן (Doosan) הקוריאנית חושפת מיני מחפר חשמלי בקטגוריית משקל העבודה של השני טון. הכלי החדש – דוסאן DX20ZE – יושק רשמית בתחילת 2023 ויתחיל להימכר באמצעות סוכנויות המותג.

Doosan DX20ZE

ה-DX20ZE יהפוך למיני מחפר החשמלי הראשון של דוסאן שייוצר בייצור המוני ויוצע כחלק מהליין הרגיל של החברה. הכלי החדש מתיימר להציע ביצועים דומים – ואף טובים יותר – לביצועי מיני מחפרים מתוצרת דוסאן כמו גם יצרנית מתחרים המונעים במנועי דיזל במשקל עבודה דומה, דוגמת הדוסאן DX19. כמו כלים דומים עם מנועי דיזל כך מתוכנן גם מיני מחפר חדש זה לעבודה במקומות צרים וקשים לתנועה, אך עם יתרון במקומות סגורים או בקרבת אנשים או בע"ח בשל רמות הרעש המופחתות ואפס פליטת המזהמים.

דוסאן DX20ZE מצויד בצבר סוללות ליתיום-איון שניתן למלא ממצב ריק לגמרי תוך שעה ל-80% קיבולת, באמצעות מטען מהיר. מטען מובנה על הכלי מאפשר טעינה מלאה ממצב מרוקן באמצעות שקע חשמל רגיל תוך שש שעות בלבד.

אלברט רו, מנהל המוצר בדוסאן-אירופה מסביר כי "ה-DX20ZE נועד לספק מענה לדרישה ההולכת וגוברת לכלים מסגמנט זה שפועלים על חשמל, ובכך פעולתם שקטה יותר והם אינם פולטים גזים רעילים". הוא מציין עוד כי "לא רק לקוחות הרוצים לעבוד עם ציוד נקי דורשים כלים נקיים – זו דרישה המגיעה לא פחות גם מהלקוחות של אותם הלקוחות, הדורשים עבודה נקייה ושקטה יותר".

דוסאן מיובא לארץ באמצעות חברת אמקול