הוחל בשיווק מעמיסים קומפקטיים בדוסאן

שנה לאחר ההכרזה על שת"פ מתחילים בדוסאן לשווק את המעמיסים הקומפקטיים שלהם המיוצרים על ידי Tobroco-Giant ההולנדית

דוסאן הקוריאנית מתחילה לשווק מעמיסים קומפקטיים במשקלי עבודה של 3.5-5.0 טון.

מדובר במעמיסים המיוצרים עבור דוסאן על ידי Tobroco-Giant (ג'יאנט בקיצור) ההולנדית במסגרת הסכם שת"פ בין שתי החברות שנחתם בתחילת 2022, עליו דיווחנו כאן לראשונה. ג'יאנט מתמחה בתכנון וייצור מעמיסים קומפקטיים הפונים הן למגזרי עבודות העפר והן למגזר החקלאי, שם יש דרישה למעמיסים קטני מידות. החיבור לחברה ההולנדית חוסך לדוסאן הון בפיתוח וייצור ליין כלים בממדים שעד כה לא עסקה בהם. למעשה כל המעמיסים הקומפקטיים החדשים המשווקים תחת המותג דוסאן זהים לדגמים מקבילים של ג'יאנט.

הדגמים החדשים הם DL60-7 ,DL65-7 ,DL80-7 ,DL85-7 ו-DL80TL. שני הדגמים החלשים יותר מציעים הספק מרבי של 66 כ"ס, בעוד שביתר הדגמים עומד ההספק על 75 כ"ס. שני הדגמים החלשים יותר מאפשרים מהירות נסיעה מרבית של 30 קמ"ש, ובחזקים יותר – 35 קמ"ש. בכל הדגמים מערכת העברת הכוח היא הידרוסטאטית ועם דיפרנציאלים ננעלים ב-100% בכל סרן. כל המנועים עומדים בתקני שלב 5 האירופאיים.

בכל המעמיסים ניתן לבחור בין שלוש תצורות קבינה שונות, הנבדלות זו מזו בעיקר בגובה הכולל. בכולם יש אפשרות לבחור בין קבינה פתוחה לסגורה וממוזגת, וכמון שכל הקבינות עומדות בתקני הבטיחות הנדרשים בעת התהפכות.

דוסאן מיובא לארץ על ידי חברת אמקול. Tobroco-Giant מיובא לארץ על ידי חברת ט. ק. שיווק והפצה