שיתוף פעולה בין ג'יאנט לדוסאן

ענקית הצמ"ה מקוריאה תשווק תחת שמה וצבע המותג שלה מעמיסים קומפקטיים שייוצרו עבורה על ידי גי'אנט ההולנדית

שלוחת דוסאן הקוריאנית באירופה (Doosan Infracore Europe) מודיעה, יחד עם ג'יאנט ההולנדית (Tobroco-Giant) על חתימת הסכם שיתוף פעולה בין שתי היצרניות, שעיקרו אספקת מעמיסים קומפקטיים על ידי האחרונה לדוסאן, שתשווק ותמכור אותם תחת שמה והצביעה המאפיינת את מוצריה. לדוסאן אין בהיצע מעמיסים קומפקטיים (הקטן בהיצע עד כה היה הדוסאן DL200 השוקל 12 טון בקירוב) ובג'יאנט מדובר בליבת העסק ובהתמחותה העיקרית, עם היצע רחב של מיני מעמיסים ומעמיסים קומפקטיים בטווחי משקלי עבודה הנעים מ-1.1 ועד 5.2 טון.

Doosan DL80

דוסאן מדווחת כי המעמיסים החדשים ישווקו באירופה (ולכן גם רלוונטיים עבורנו) באמצעות רשת סוכני דוסאן החל מהאביב הקרוב, מועד בו גם יימסרו פרטי הכלים הרלוונטיים. בשלב ראשון מדובר בחמישה מעמיסים, ככל הנראה מהיותר כבדים של ג'יאנט (ככל הנראה במשקלי עבודה של 2.6-5.1 טון), בכלל זה – גרסאות טלסקופיות. דוסאן גם תציע שורה של ציוד מתחבר, בכלל זה מגוון כפות וציוד מונע באמצעות המערכת ההידראולית. שם סדרת המעמיסים הקומפקטיים שישווקו כדוסאן יהיה 'סדרה DT'.

מיבואנית ג'יאנט לארץ, חברת ט. ק. שיווק והפצה נמסר כי העסקה לא תשפיע על התנהלות היבואנית, המאמינה כי תמיד יהיה לה יתרון של תמחור והתמחות. מחברת אמקול, יבואנית דוסאן נמסר בהקשר זי כי "החברה שוקלת צעדיה" לגבי ייבוא מעמיסים אלו לארץ.

Doosan DL80-TL (טלסקופי)