קטרפילר 336 חדש

מחפר ה-35-37 טון הוותיק מקבל גרסה חדשה ומעודכנת: משופרת, יעילה וחסכונית יותר. היכנסו לפרטים

מחפר קטרפילר 336

קטרפילר החלה לשווק את הדור הבא של מחפר ה-336 שלה, במשקל עבודה של 35-37 טון. קטרפילר 336 החדש מבטיח עליה בתפוקה. ביצועים משופרים וירידה בעלויות השוטפות ובצריכת הדלק לעומת הגרסאות הקודמות.

המנוע במחפר החדש הוא Cat C7.1 מעודכן העומד בתקנים האירופאיים והאמריקאים העדכניים, והמציע הספק מרבי של 302 כ"ס. משקל העבודה הבסיסי עומד על 36.8 טון, תלוי באבזור, עומק החפירה המרבי עומד על 751 ס"מ (עם זרוע סטנדרטית), טווח הגעה אופקי מרבי הוא 11.06 מ' (כנ"ל) וגובה הגעה מרבי (ציר הכף) הוא 7.0 מ'.

מחפר קטרפילר 336

בקטרפילר מדגישים כי המערכת ההידראולית החדשה יעילה יותר, חסכונית יותר לשימוש ומציעה כוח רב יותר מבדגמים הקודמים; בתוך כך עלה כוח החפירה ומומנט הסיבוב.

חלק מהחיסכון המשופר מושג במחפר חדש זה באמצעות שלושה מצבי עבודה שונים, אותם יכול המפעיל לבחור בהתאם לצורך ולתנאים: מצב Power מיועד לעבודה בה נדרשים מלוא ביצועי הכלי; מצב Smart מעביר אוטומטית ממצב למצב בהתאם לצורך, ו"מגייס" את מלוא עוצמת המנוע רק כאשר נוצר הצורך בכך – ובאופן אוטומטי ללא התערבות המפעיל. במצב זה המנוע פועל ב-1,500 סל"ד והסל"ד עולה רק לפרקים, בעת הצורך; מצב Eco מיועד לעבודה בעצימות נמוכה בה אין צורך במלוא עוצמת המנוע והמערכת ההידראולית.

עוד שיפור מתייחס להחלפות המסננים – שמן ודלק – הנדרשות עתה מדי 1,000 שע"מ.

מחפר קטרפילר 336

קטרפילר 336 החדש מתוכן לעבודה בכל תנאי האקלים, מזג האוויר והגבהים – מ-18 מעלות מתחת לאפס עד 52 מעלות צלסיוס, ועד לגובה עבודה של 4,500 מ' מעל לפני הים. מערכת Product Link סטנדרטית אוגרת מידע באופן אוטומטי ומאפשרת הוצאתו ושידורו לפי הצורך, לטובת מעקב, טיפולים ואיתור תקלות.

עוד שדרוג מתייחס לקבינה, בה בוצעו שיפורים בכל היבט: איכות וגימור פנים תא המפעיל, שיפור ארגונומיית אמצעי התפעול, כיסא חדש ומשופר, שיפור ברמת הבידוד ועוד.

יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת זוקו שילובים.