באגר 40-45 טון חדש מדוסאן

דוסאן DX420LC-5 הוותיק מוחלף על ידי ה-DX420LC-7. קבלו את עיקר העדכונים

דוסאן DX420LC-7

דוסאן (Doosan) משיקה באירופה מחפר חדש בקטגוריית המשקל 40-45 טון – דוסאן DX420LC-7 – המחליף את הדוסאן DX420LC-5 הוותיק. הבאגר החדש (משקל עבודה בסיסי 43.5 טון) מוצע מן הסתם עם מנוע מעודכן, העומד בתקני שלב 5 האירופאיים. המנוע החדש הוא מתוצרת סקניה: ה-DC13 (בנפח 13 ליטר בקירוב) במהדורתו העדכנית והחדשה ביותר, המציעה כאן קצת יותר מ-344 כ"ס – פער משמעותי לעומת 293 הסוסים שהוצעו בדגם היוצא. בדוסאן מצהירים כי – בין היתר – הודות למנוע החדש, כמו גם הרענון, עדכון ושיפור שבוצע במערכת ההידרולית, מציע המחפר החדש את צריכת הדלק הנמוכה ביותר בקטגוריה, וזאת למרות שהוא הגדול ביותר בנפח בסגמנט. עוד תורמת לחיסכון בצריכת הדלק ובכל יתר עלויות התפעול מערכת בקרת כוח "חכמה" חדשה (Smart Power Control) המהווה כבר את הדור השלישי שלה, אשר הודות לבקרה ממוחשבת "יודעת" לנתב את הכוח לפי הצורך, ולחסוך בפעילות המנוע כאשר ניתן, הכל באופן אוטומטי. על פי דוסאן בשורה התחתונה מציע ה- DX420LC-7 חיסכון של 3-10% בצריכת הדלק ביחס ל-DX420LC-5, תלוי בנסיבות, אופי העבודה, העומס וכיו"ב.

דוסאן DX420LC-7

דוסאן DX420LC-7 מוצע כסטנדרט עם כף בנפח 1.92 מ"ק. עומק החפירה המרבי עומד על כ-765 ס"מ, טווח ההגעה האופקי המרבי – כ-11.4 מ'. גוב ההגעה המרבי הוא 10.6 מ', בקירוב. הבאגר מציע רוחב עבודה – עם זחלי 60 ס"מ – של 335 ס"מ, ואורך כולל במצב הובלה של 11.74 מ'.

מערכת ה-Smart Power Control כוללת ארבעה מצבי עבודה בלבד לבחירת המפעיל, לעומת שמונה מצבים שונים מהם היה צורך לבחור בדגמים קודמים. הבחירה עתה מתיימרת להיות פשוטה ויעילה יותר, כאשר העיקרון המבדיל בין המצבים הוא החל במינימום הספק הנדרש, לטובת עבודות נפח או מנהלתיות, ועד למקסימום הספק למשימות קשות ודורשניות יותר. השיפור המערכת ההידראולית מבטיח פעולות מדויקות, מהירות וחדות יותר – מה שבתורו מצטבר לחיסכון בזמן מבוזבז, באנרגייה וכמובן בשורה התחתונה – בהעלאת איכות העבודה. בדוסאן מבטיחים שיפור ממוצע של 2% בתפוקה, הודות לעדכונים אלו.

דוסאן DX420LC-7 כולל גם קבינה חדשה, עם עוד מרחב, שטח שמשות, אבזור ובידוד. דש רב הושם על הנדסת האנוש והידידותיות עבור המפעיל, ובין היתר מוצעת יחידת כיסא חדשה לגמרי (מחומם, דו-שלבי), אמצעי תפעול ובקרה חדשים, מסך מידע גדול יותר (מגע, 8") וכאמור – בידוד טוב יותר, הן בפני רעשים והן בפני וויברציות. האבזור הסטנדרטי כולל בין היתר התנעה ללא מפתח, מערכת שמע חדשה, מזגן חדש וחזק יותר, מצלמות היקפיות (360 מעלות), תאורת LED ועוד. רשימת התוספות בתשלום ארוכה עוד יותר וכוללת בין היתר מדחס אוויר מובנה בתוך הקבינה. בהתאם לרוח הקדמה מבטיחים בדוסאן תמיכה ושירות דרך הרשת בחינם במשך 3 שנים. יבואנית דוסאן לארץ היא חברת אמקול מאשדוד

דוסאן DX420LC-7