צבעי יונדאי החדשים

איך תבדילו בין צמ"ה של יונדאי עד שנת 2019 לבין צמ"ה חדש ומעודכן משנת הדגם 2020 ואילך? קודם כל – בצביעה!

מחפרי יונדאי; חדש (מימין) מול ישן

יונדאי מודיעה על צביעה חדשה ומאפיינת של סדרות המחפרים והמעמיסים המעודכנות שלה. הצגת הדגמים החדשים בצביעה המעודכנת נערכה במסגרת הכנס השנתי של סוכני יונדאי באירופה, במסגרתו הוצגו באגרים ושופלים חדשים כחלק מאסטרטגיית המיתוג מחדש והעלאת המודעות למוצרי הקונצרן הקוריאני, בשוק ההופך תחרותי יותר ויותר. מעתה ייצבעו כל המעמיסים והמחפרים המתקדמים יותר של היצרנית (הסדרות המסתיימות ב-A ו/או המתחילות ב-HX/HL) בצביעה חדשה וייחודית, במטרה לא רק לבדל בין חדש וישן ביונדאי, אלא כדי לבדל את הציוד מתוצרת המותג ככל הניתן מהציוד של שפע המתחרים.

הצהוב המוכר והכמעט-הכרחי בתחום נותר דומה למה שהיה, אבל בתוכו משולב גוון של אפור כהה עם ירוק. הצביעה בגוון הכהה מופיעה על חלק מחופת המנוע ועל מערך הזרועות במעמיסים ועל החלק התחתון והזרוע במחפרים החדשים. אחת הסיבות לבחירה בצביעה כהה לחלקי מרכב אלו נובעת בשל היותם רגישים יותר ללכלוך, שמן וגריז, והצבע הכהה מונע הבלטת הלכלוך ומעניק מראה נקי יותר לכלי. בנוסף, משתנית גם בצביעת הלוגו משחור ללבן. בתמונות כאן מופיעים דגמים יוצאים וחדשים אלו לצד אלו, וקל בהחלט להבחין בהבדל.

מעמיסי יונדאי; חדש (מימין) מול ישן

ביונדאי הסבירו לסוכנים שנכחו בהשקה את החשיבות שבבניית סממני זיהוי קלים למותג והניסיון לבדל את מוצריהם מן היתר. על פי יונדאי אמור מהלך זה לעזור בשיווק הכלים וליצור נאמנות גבוהה יותר למותג, בין היתר בשל הקלות הרבה יותר לזיהוי מרחוק של מוצר מתוצרת יונדאי.

הצביעה החדשה של מעמיסי ומחפרי יונדאי נכנסת כבר לתוקף ותאפיין את כל הציוד משנת הדגם 2020 ואילך. יבואנית הצמ"ה של יונדאי לארץ היא חברת אפקו מחולון