באגר 30 טון חדש לדוסאן

דוסאן מציגה את דור המחפרים החדש שלה בקטגוריית ה-30 טון עם הבטחה להעלאת התפוקה במקביל לירידה בעלויות התחזוקה וצריכת הדלק

דוסאן DX300LC-7

דוסאן הקוריאנית משיקה את הדור הבא של מחפרי ה-30 טון שלה, בדמות דוסאן DX300LC-7 החדש; מחפר זה מחליף בהיצע את הדוסאן DX300LCA הוותיק שיצורו יופסק.

דוסאן DX300LC-7 החדש הוא המחפר הראשון של היצרנית העומדת בתקני פליטת המזהמים המחמירים ביותר – יורו 5. למרות התבססות על הדוסאן DX300LCA מצהירים בדוסאן שכל פרמטר שופר, שודרג או עודכן, כך שמדובר בבאגר חדש לגמרי, מן המסד ועד לטפחות.

דוסאן DX300LC-7

המנוע חדש לגמרי, קטן יותר בנפחו (7.6 במקום 8.1 ליטר) אבל חזק משמעותית (267 במקום 200 כ"ס), גמיש יותר, קשט יותר וחסכוני בלא פחות מ-7% בממוצע. בדוסאן טוענים כי המנוע החדש הוא האחראי העיקרי לכך שלבאגר החדש יותר כוח מלקודמו – אך במקביל הוא חסכוני משמעותית, אבל לא רק; שדרוגים ועדכונים במערכת ההידראולית מבטיחים פעולה חלקה יותר, מהלכים מהירים יותר וזמני תגובה קצרים יותר אשר כולם יחד תורמים לייעול העבודה.

דוסאן DX300LC-7

דגש רב הושם בשיפור הנוחות, הנדסת האנוש ושדה הראיה בקבינה החדשה. בדוסאן טוענים כי השליטה בכלי הפכה נוחה ואינטואיטיבית יותר ובשל כך עולה התפוקה. מסך מגע חדש וגדול ב-30% מקודמו מבטיח תפעול וקבלת נתונים קלים מבעבר, בין השאר הודות לתצוגה גראפית איכותית יותר. עוד חדשה בקבינה היא מערכת שמע מתקדמת, התנעה ללא מפתח, התרעות קוליות המושמעות עם הקרבה המסוכנת לגופים חיצוניים ותאורת LED – המככבת גם בחוץ.

יבואנית דוסאן לארץ היא חברת אמקול

דוסאן DX300LC-7