דוסאן מציגה: גנרטור גז טבעי

גנרטור מוזן בגז מתוצרת Doosan

גנרטור מוזן בגז מתוצרת Doosan

חטיבת ספקי הכוח בדוסאן משיקה סדרה ראשונה של גנרטורים ניידים/נגררים המוזנים בגז טבעי; הדגמים החדשים – NG160, NG225 ו-NG295 (האותיות NG מסמלות Natural Gas) תוכננו במיוחד – מדגישים בדוסאן – עבור שוק הנפט והגז שמציע תנאי עבודה קשים, לא פעם בתנאים קיצוניים, ובאזורים מבודדים.
הגנרטורים החדשים מצוידים במתג אוטומטי המאפשר מעבר בין שימוש בגז נוזלי לבין דלק (פרופן), כך שגם אם סוג דלק אחד אזל, ניתן להמשיך ולעבוד ללא הפרעה או הפסקה באמצעות סוג הדלק השני. הגנרטורים מצוידים עוד במערכת סינון דלק/גז ייחודית הרשומה כפטנט, שנועדה לסנן את הדלק או הגז הנוזלי מכל לכלוך או מים, למנוע תקלות או סתימות במערכת כאשר העבודה מתבצעת באתרים רחוקים מציוויליזציה. חיישן כמות השמן דואג שהמכונה לא תפעל כאשר כמות השמן במנוע יורדת מתחת לרף מסוים, העלול לסכן את פעילותו. עוד מציעים הגנרטורים החדשים המוזנים בגז חיבור למערכות לוויניות לטובת דיאגנוסטיקה ישירה ותקשורת כמו גם מוניטור ברור באמצעותו ניתן לעקוב אחר פעולת הגנרטור, לאתר תקלות או לקבל התרעות שונות לגבי מצב ופעילות המכונה.
גנרטור מוזן בגז מתוצרת Doosan

גנרטור מוזן בגז מתוצרת Doosan


מפעילי הגנרטורים החדשים יכולים לבחור בין עוצמות פעולה שונות, באמצעות מתג נוח להפעלה; כך ניתן לבחור בין 50 Hz ל-60 Hz ובין הספק של 480V או 600V.
בדוסאן יחלו בשיווק הגנרטורים החדשים המוזנים בגז בצפון אמריקה כבר בשבועות הקרובים, ולאחר מכן הם ישווקו ביתר השווקים בהם דוסאן פעילה.