מגדל תאורה …נישא


יצרנית ציוד האלקטרוניקה המגוון האמריקאית Larson Electronics משיקה מגדל תאורה חדש, ובהחלט מעניין; מדובר בדגם המתהדר בשם הקצר וקולע LM-30-8-5S-6X600LTL-LED-EW-E18-SM-RD-TBC (באמת!) והוא כולל נורות LED המייצרות אור בעוצמה של 360,000 לומן (Lumen) המותקנות על מוט טלסקופי בחתך ריבועי העשוי 5 חלקים זה בזה, המאפשר גובה של גופי התאורה מבסיס המערכת של עד כ-9.15 מ'. מגדל התאורה מוגדר גם כעמיד לעבודה במקומות קיצוניים מבחינת טמפרטורות ולחות, קרי: הוא עמיד במים.

אבל, המיוחד ב-LM-30-8-5S-6X600LTL-LED-EW-E18-SM-RD-TBC הוא בבסיס שלו, שתוכנן במיוחד להתחבר למזלג של יעה אופני ('בובקט'), מעמיס אופני או מעמיס טלסקופי, מלגזת שדה ובעצם כל סוג של ציוד הכולל מזלג הניתן להרמה ולהורדה. בנוסף ליכולת להרים, למקם ולשנע את מגדל התאורה בשטח בקלות, ניתן כמובן למקמו על הקרקע – הודות לזרועות תמך הניתנות לכוונון ונעילה. כך מתקבל מגדל תאורה רב עוצמה הניתן לניוד קל בשטח, גם קשה לתנועה, ובשל חיבורו לקצה זרועות של צמ"ה, בכלל זה גם מעמיסים טלסקופיים ארוכי זרוע, ניתן להרימו לגבהים שהם הרבה מעבר לגובה המוט האינטגראלי שלו, ובכך להגביר את יעילותו.
למרות פרסומים באתר היצרנית הטקסאנית על סוכן בישראל, לא מצאנו כזה והסוכנות המצויינת באתר כבר אינה מייבאת את מוצרי החברה. למי שרוצה פרטים נוספים נמליץ לפנות בדוא"ל ישירות ליצרנית: ebill@larsonelectronics.com