מכונת קפה מקיטה DCM501Z

קפה נטען ממקיטה

מכונת קפה מקיטה DCM501Z

מכונת קפה מקיטה DCM501Z

מקיטה היפנית, ענקית כלי העבודה החשמליים, מוסיפה מכונה חדשה להיצע העשיר שלה הניזונה מסוללות נטענות של החברה; מעתה תוכלו להפעיל עם אותן הסוללות מקדחה נטענת, מפוח עלים, מסור שרשרת, פנס ו…מכונת קפה!
יצרניות כלי עבודה חשמליים רבות הפנימו זה מכבר שעלות הסוללות הנטענות היא משמעותית עבור הצרכן, ולעיתים הן אף יקרות מכלי העבודה עצמו. הבעיות מחריפות כאשר לכל סוג כלים או משפחת כלים סוללות שונות, כך שבניגוד לסוללות הביתיות הפשוטות שכולנו מכירים – סוללות של כלי עבודה לא תמיד ניתנות להעברה מכלי לכלי. מסיבות אלו שמות היצרניות דגש רב על שימוש רב ומגוון ככל הניתן לסוללות הנטענות, ולכן מושם דגש על מגוון הכלים השונים הניתנים להפעלה באמצעות אותו סוג הסוללות. די ברור שאם הלקוח ירכוש 2 סוללות נטענות, למשל, עם מטען, ואלו מתאימות למגוון רחב של כלי עבודה, הרי שאלו כל הסוללות להן יידרש והמשמעות בחיסכון היא ברורה.

מכונת קפה מקיטה DCM501Z

מכונת קפה מקיטה DCM501Z

בין היתר מסיבה זו משיקה מקיטה זה עתה מכונת קפה חדשה – הניזונה מסוללות נטענות, כאלו המוכרות לכל לקוח של מקיטה מכלי העבודה הנטענים של היצרנית. נדגיש כי זו לא המכונה הראשונה מסוגה שמקיטה מציעה, אך היא העדכנית, המתקדמת והיעילה ביותר עד כה, לטענת אנשי החברה. הגימיק הוא כפול: ראשית – תשומת הלב למכשיר שלבטח אינו מהראשונים לחשוב עליהם בהקשר של יצרנית כלי עבודה קשוחים; הרי מה יותר טוב ומתבקש מכוס קפה באתר העבודה הנעשה בלחיצת כפתור?… שנית – קשה לחשוב על דוגמא חביבה יותר להדגים את רב השימושיות של הסוללות הנטענות, ובכך לעורר את המודעות לשימוש בכלים נטענים מגוונים הניזונים כולם מאותן הסוללות.
כמקובל אצל מקיטה, גם למכונה החדשה הזו – שמכינה קפה, למי שפספס – שם המורכב מאותיות ומספרים: מקיטה DCM501Z. מכונת הקפה החדשה של מקיטה מסוגלת לעבוד עם סוללות 12 או 18 וולט Lithium Ion סטנדרטיים של היצרנית. היא מסוגלת להכין בטעינה אחת עד 4 כוסות קפה (לפי 160 סמ"ק לכוס) ולהכיל כוסות למילוי עד לגובה 90 מ"מ. נפח המים למילוי הוא 240 סמ"ק ומשקל המכונה – ללא מטען אך כולל סוללה 18V – הוא 2.2 ק"ג. המכונה יודעת להכין קפה אספרסו מקפסולות או ממקפה טחון, להכנת קפה פילטר. המכונה כוללת ידית אחיזה/נשיאה אינטגרלית, כוס קפה ממותגת ומסננת לאבקת הקפה.

מכונת קפה מקיטה DCM501Z

מכונת קפה מקיטה DCM501Z

מכונת הקפה הנטענת היא פיתרון חביב בהחלט לכל אתר עבודה בשטח או בבניין, אבל היא מתאימה למעשה לכל מי שאוהב קפה בשטח או ללא חשמל זמין: בטנדר, במשאית, בשופל או במחפרון, ברפת ובמשק, בטרקטור וכיו"ב.
המחיר? מצאנו בטווח שבין 70-90 יורו, באירופה (ebay או amazon), ללא מטען וסוללות, לפני משלוח. יבואנית מקיטה לארץ היא חברת ארגנטולס