אוורור בשטח ממקיטה

מקיטה משיקה את ה-DCF300Z – מאוורר נטען ונייד לשטח ולאתרי בניה עם מדחף בקוטר 13". המאוורר ניתן לכיוון ל-3 מצבי מהירות והוא מציע מצב כיבוי אוטומטי אותו ניתן לכוון אף הוא, לשעה, שעתיים או 4 שעות. במקיטה טוענים כי זמן העבודה של ה-DCF300Z החדש מגיע לכ-4 שעות עם שימוש בסוללת 4.0Ah ובמצב הפעולה האיטי ביותר. המאוורר ניתן לצידוד אופקי – מעלה ומטה והמגן על המדחף ניתן להסרה קלה לצורך ניקוי. כל הסיפור שוקל 4.7 ק"ג בלבד – כולל הסוללה הנטענת הנשלפת.

מאוורר נטען מקיטה DCF300Z

מאוורר נטען מקיטה DCF300Z


על מנת להבדיל את ה-DCF300Z מ'סתם' מאוורר ביתי מדגישים במקיטה את המבנה המאסיבי וקשיח, המציע הגנה מיטבית ממכות או פגיעות באתר הבניה, את הלהבים הגדולים במדחף, יכולת הכיוון, האפשרות לכוון את זמן העבודה עד לכיבוי האוטומטי והבסיס היציב המאפשר הנחתו של המאוורר גם על מצע רעוע או אף רטוב. כמובן שמעל לכל יש לציין את היעדר סכנת ההתחשמלות ואי-התלות ממקור חשמל חיצוני.
במקיטה החלו למכור את המאוורר בימים אלו, כאשר המחיר בארה"ב נע סביב ה-150$ הלא ממש זולים, ללא הסוללה. מצד שני, זהו ככל הנראה המאוורר החזק ורב העוצמה ביותר שניתן לרכוש כיום מסוגו (נטען) ולפחות בהסתמך על המפרט והצהרות היצרנית – כנראה שגם העמיד והקשיח בשוק.