מילווקי – ארגז הכלים

ארגז כלי עבודה Milwaukee

ארגז כלי עבודה Milwaukee

יצרנית כלי העבודה האמריקאית מילווקי (Milwaukee) מציגה ארגז כלי עבודה חדש המתיימר לעמוד בחיי שטח אינטנסיביים וקשים במיוחד. מדובר בארגז הנקרא 26" Jobsite Work Box בשל רוחבו – כ-66 ס"מ. הארגז עשוי יציקה בלחץ גבוה של פולימר עמיד במיוחד והוא כולל פינות מחוזקות להענקת קשיחות מובנית מרבית. הארגז היצוק כולל צירים מחוזקים ועבים מהמקובל ותפסים שקועים למניעת פתיחה לא מתוכננת וכהגנה בפני מכות או כל פגיעה אחרת.
ארגז כלי עבודה Milwaukee

ארגז כלי עבודה Milwaukee


במילווקי מסבירים כי הארגז עבר סדרת עינויים ארוכה ומתישה במיוחד שכללה בין היתר בדיקה בה הופל הארגז מגובה מטר 1,000 פעמים, כאשר בתוכו משקל של 50 ליברות (כ-23 ק"ג).
בנוסף להיות הארגז 'קפסולה' קשיחה ועמידה, ביצעו במילווקי ארגון מחדש בתכנון הפנים של ארגז הכלים. בין השאר הוספו "כיסים" פינתיים, המאפשרים אחסון כלי עבודה בעמידה, לחיסכון במקום ולהקלה על מציאת הכלי הנכון, הכנות לברגים במכסה מאפשרות חיבור כלים בתלייה תוך קיבועם, שקע לרוחב המכסה מלמעלה יחד עם תכנון ידית הנשיאה מאפשרים קיבוע צינור או מוט באמצעות הרגל לצורך חיתוך, בנוסף לידית האחיזה העליונה הארוכה – המאפשרת אחיזה במיקום המתאים כמרכז הכובד הנכון – ניתן לשאת את הארגז גם בשניים, הודות לשתי ידיות אחיזה משני צידי הארגז, ועוד. השיווק המסחרי של הארגז יחל אצל מפיצי וסוכני מילווקי ביוני. לפניה ליבואנית מילווקי לארץ, לחצו כאן
ארגז כלי עבודה Milwaukee

ארגז כלי עבודה Milwaukee