מריצה חשמלית

ETESIA DONKY

ETESIA DONKY

ETESIA הצרפתייה משיקה את ה-DONKY – מריצה ממונעת המסוגלת להוביל עד 250 מטען – אך המנוע אינו מנוע בעירה פנימית, אלא מנוע חשמלי, ולראשונה מדובר במריצה המתיימרת לעבוד עד 2 ימי עבודה בין טעינות.
היתרונות במריצה הפועלת על חשמל ברורים ומהותיים; גם באתר בנייה פתוח ומאוורר היעדר הרעש אותו מייצר מנוע בנזין או דיזל כמו גם פליטת הגזים הרעילים מהווים יתרון. יתרון זה הופך לקריטי כאשר מדובר בעבודה בשעות מנוחה או באזור המיושב בצפיפות, לא שכן במקומות סגורים בהם פליטת גזים עלולה להיות קטלנית, או שהתנאים אינם מאפשרים זאת בשל השימוש במקום. מריצה חשמלית נפתחת לשווקים חדשים, בהם מפעלים, בתי חולים, בתי אריזה, מחסנים ואפילו חצרות עסקי חומרי בניין בהם יש תנועה ערה של לקוחות ועובדים.

ETESIA DONKY

ETESIA DONKY

ב-ETESIA טוענים כי ביצועי המריצה החשמלית החדשה שלהם מהווים סטנדרט חדש; כושר ההעמסה של רבע הטון כאמור, מהווה שיא בקטגוריה; כאשר מדובר במטען נוזלי, ניתן להוביל עד 180 ליטר הארגז המריצה, כאשר מלא עד גדותיו. בנוסף, ניתן להוביל 85 ליטר נוזל בתוך דופן ארגז הפלסטיק החלול, הניתנים לריקון בקלות באמצעות ברז אינטגראלי בקוטר 1" אליו ניתן לחבר צינור או ברז הטייה. ממדי המריצה הנם אורך של 172 ס"מ, רוחב של 90 ס"מ וגובה של 103 ס"מ. מהירות הנסיעה לפנים היא עד 6 קמ"ש ולאחור עד 3 קמ"ש.
המפעיל שולט במריצה החשמלית באמצעות 2 ידיות, דרכן ניתן לברור בין 2 מהירויות נסיעה, בין נסיעה לפנים או לאחור, להרים את הארגז ולהפעיל את בלם החניה.

ETESIA DONKY

ETESIA DONKY

חברת ETESIA מציעה שפע תוספות למריצה החשמלית DONKY, ביניהן הגבהות לדפנות הארגז (עד לנפח של 400 ליטר), כף לפינוי שלג ועוד. ל-ETESIA אין יבואן בארץ; לקבלת פרטים או הזמנות ניתן לפנות ליצרנית בלחיצה כאן. מחיר המריצה באירופה עומד על כ-3,350 יורו.