מחפרי 8 טון חדשים ל-JCB

JCB 86C

JCB 86C

ג'י.סי.בי. הבריטית חושפת צמד מחפרים בינוניים חדשים בקטגורית ה-8.0 טון: JCB 86C הקונבנציונאלי וגרסת היעדר בליטת החלק האחורי שלו הנקראת JCB 85Z, המיועדת לעבודה במקומות צרים יותר וקשים יותר לתמרון. שני הדגמים-האחים החדשים הם הראשונים לקבל את קו העיצוב החדש והעתידי של JCB שיאפיין מעתה את המהדורות הבאות של סדרות המחפרים שתציג היצרנית.
העיצוב החדש מחפה על חידושים נוספים, הכוללים אצל 2 המחפרים החדשים שלדה חדשה ומנועים עדכניים, יחד עם מערכות חשמל והידראוליקה חדשות ומתקדמות. ב-JCB טוענים כי בנושא השלדה הושם דגש מיוחד על הקשחתה והקניית יכולות עמידה בעומסים גבוהים משמעותית ביחס לכלים קודמים. בהיצע 3 אורכי זרוע שונים לבחירה ומגוון כפות וציוד נרתם נוסף. תא המפעיל החדש לגמרי מתיימר להציע דוחות גבוהה, הנדסת אנוש מעולה ומרחב נדיב, ושדה ראייה מעולה סביב, בין היתר הודות לתכנון החלונות הכולל משיכתם עמוק כלפי מטה.

JCB 85Z

JCB 85Z

יחידת הכוח היא מתוצרת Kohler – דיזל עם 61 כ"ס – העומדת בתקני Tier 4 Final/3B. לטענת אנשי ג'י.סי.בי. מציע מנוע זה חיסכון מרשים של 10% בצריכת הדלק ותכנונו המתקדם (בעיקר מערכת ההזרקה ומחשב ניהול המנוע) מאפשר קבלת מלוא ההספק בסל"ד נמוך משמעותית ביחס למנועים בסדרות מחפרים קודמות. יבואנית JCB לארץ היא חברת קומסקו.JCB 86C

JCB 86C