SENNEBOGEN 673 R-HD E

שיפור מנוף ה-70 טון בסנבוגן

SENNEBOGEN 673 R-HD E

SENNEBOGEN 673 R-HD E

סנבוגן (Sennebogen) הגרמנייה משיקה מנוף זחלי חדש בקטגוריית ה-70 טון בשם 673 R-HD E. מדובר בהמשך פיתוח או במהדורה מעודכנת ומשופרת של המנוף 673 R-HD שכלים ראשונים שלו סופקו ללקוחות כבר לפני כחמש שנים, ועתה מושקת גרסה משופרת ומעודכנת הכוללת יישום לא מעט הערות, בקשות ותיקון הנדרש תיקון כפי שהתקבלו מפניות של לקוחות בתקופה זו.
מנוף זה מונע באמצעות מנוע קאמינס בנפח 6.7 ליטר המוצע כעומד בתקני Tier 3B או Tier 4f העדכני, כאשר בגרסת ה-Tier 4f הוא מציע הספק מרבי של 228 כ"ס. המשאבה ההידראולית מציעה ספיקה מרבית של 375 ליטר/דקה.
סנבוגן 673 R-HD E מציע גובה הרמה מרבי הנע מ-11.0 ועד 36.0 מטרים, באמצעות זרוע טלסקופית העשויה 2 חלקים. כאופציה ניתן לקבל הארכות לזרוע המאפשרות גובה הרמה מרבי של 44.0 או 51.0 מטרים.
השינויים והעדכונים בדגם החדש מתמקדים בעיקר בסביבת העבודה; מדובר בקבינה חדשה המכונה על ידי סנבוגן Maxcab בה מוקמו מחדש כל אמצעי התפעול, בכלל זה ג'וי סטיק חדש, קונסולות צדדיות, מתגים, יחידת הגה ויחידת כיסא. כל אמצעי התפעול מחוברים ליחידת הכיסא ונעים יחד איתה. כל הקבינה כולה יכולה להטות עצמה מעלה ומטה, להקל על מעקב נוח אחר הנעשה בגובה, בהתאם לצורך.
הבסיס, כולל יחידת הזחלים, הוגבה במקצת ביחס לדגם הקודם (ב-75 מ"מ) במטרה להרחיק את הגחון מהקרקע, להקטין את אחוזי הפגיעה והשחיקה במכלולים התחתונים ולאפשר גישה נוחה יותר לכל הקשור לתחזוקה השוטפת. כל נקודות הגירוז בחלק התחתון אוחדו לנקודה אחת, לטובת הקלת הטיפולים וקיצור הזמן הנדרש לשם כך. יבואנית מנופי סנבוגן לארץ היא חברת קומסקו