מחפר Liebherr R 918

מחפר 20 טון חדש מליבהר

מחפר Liebherr R 918

מחפר Liebherr R 918

ליבהר השוויצרית משיקה מהדורה עדכנית ומשופרת של המחפר הזחלי R 918. ליבהר R 918 החדש מוצע בטווח משקל העבודה הדומה לדגם היוצא – 19-22 טון, תלוי באבזור ובמפרט – ואנשי היצרנית מדגישים כי מאמץ ניכר הושקע בהתאמה טובה עוד יותר של כלי זה למשימות בתחומי עבודות העפר, בפרט משימות חפירה של תעלות ובורות. שינויים בעיצוב החיצוני – בפרט בזרוע ובזוויות שלה – נועדו להציע התאמה טובה מעד כה למשימות עבורן תוכנן באגר זה, ובתוך כך גם בוצע רענון מקיף של סביבת העבודה של המפעיל. הקבינה רועננה מן היסוד ובין היתר קיבלה יחידת כיסא חדשה, מיקום חדש של חלק מאמצעי התפעול, עיצוב מחדש של השמשות ועוד.

מחפר Liebherr R 918

מחפר Liebherr R 918

ליבהר R 918 החדש תוכנן, פותח וייוצר במפעלי ליבהר שבקולמאר בצרפת על סמך לא מעט תגובות, הערות, הארות ובקשות מצד לקוחות. המנוע חדש ומעודכן, ועומד בתקן יורו-4. הספקו עלה במעט ביחס לגרסה היוצאת, מ-119 לכדי 123 כ"ס. למחפר החדש מנגנון מעבר אוטומטי לסל"ד סרק לאחר פרק זמן בו עמד ללא תנועה, כאשר ניתן לקבוע מראש כמה זמן נדרש לשם כך, או אף לקבוע כי המנוע ידומם לאחר זמן מה בסרק. עדכון המנוע יחד עם תכונות דימום אלו מבטיחות ירידה משמעותית בצריכת הדלק.


עוד נציין מערכת גירוז אוטומטי חדשה המבטיחה סיכה יעילה בכל מצב, וחוסכת זמן ועלויות גירוז ידני, כמו גם תכנון המבנה הפנימי של הקבינה המבטיח עמידות גבוהה עוד יותר מהמוכר בדגם היוצא, עם הבטחה להעניק הגנה מרבית למפעיל גם במקרה של התהפכות הכלי.
יבואנית ליבהר לארץ היא חברת תשתית מקבוצת תעבורה.