מיני מחפר היטאצ'י ZX30U-5

מיני מחפרים חדשים מהיטאצ'י

מיני מחפר היטאצ'י ZX30U-5

מיני מחפר היטאצ'י ZX30U-5

היטאצ'י מרחיבה את היצע המחפרים הקומפקטיים מתוצרתה עם הוספת דגם וגרסה חדשים: הדגם החדש הוא ה-ZX30U-5 והגרסה החדשה היא גרסה פתוחה (קבינה פתוחה ללא דפנות או מיזוג) של ה-ZX60USB-5 המצטרפת לגרסת הקבינה הסגורה של הדגם, שהוצעה עד כה.
היטאצ'י ZX30U-5 מחליף את המיני מחפר ZX30U-3a שייצורו יופסק; מדובר במיני באגר בקטגוריית משקל העבודה של ה-3.0 טון בקירוב. המנוע מעודכן, נקי וחסכוני מבדגם הקודם, והוא מגיע מיאנמר (1.6 ליטר, 23.3 כ"ס) עם עמידה בתקני Tier 4 Final. עיקר ההבדלים – למעט עדכונים קוסמטיים ועיצוביים קלים – הם בכוח ההידראולי הנוסף ביחס לדגם אותו הוא מחליף, ושיפור הכולל בכל הקשור לסביבת העבודה של המפעיל (הנדסת אנוש, נוחות, מרווח ואטימה בפני רעש וטמפרטורה). דגם זה יוצע עם מנגנון חיבור וניתוק מהירים בקצה הזרוע כסטנדרט.

מיני מחפר היטאצ'י ZX60USB-5

מיני מחפר היטאצ'י ZX60USB-5 בגרסה פתוחה

היטאצ'י ZX60USB-5 אינו חדש בהיצע, אך גרסת ה-canopy – קבינה פתוחה עם גגון ומסגרת בטיחות – בהחלט כן. מדובר באותו המיני מחפר המוכר, מבחינה מכאנית, ביצועים, אבזור ומנוע, אך בגרסה זולה ותחרותית יותר המתאפשרת הודות להיעדר הקבינה הסגורה ומערכת המיזוג. מיני באגר זה מונע באמצעות מנוע יאנמר אף הוא, אך בנפח 3.3 ליטר ועם 53 כ"ס. גם מנוע זה עומד בתקני Tier 4 Final.
שיווק שני המיני מחפרים החדשים כבר החל בארה"ב, ובקרוב יורחב השיווק לדרום אמריקה, קנדה ואירופה.