מעמיס 35 טון מעודכן מהיטאצ'י

היטאצ'י משדרגת ומשפרת את מעמיס ה-35 טון שלה – ה-ZW370 – במטרה להפכו ליעיל וחסכוני יותר

מעמיס אופני היטאצ'י ZW370-6

היטאצ'י היפנית משיקה את מעמיס ה-35 טון שלה – ההיטאצ'י ZW370 – במהדורה מעודכנת ומשופרת. הדגם החדש מכונה ZW370-6, כאשר הספרה 6 מלמדת כי מדובר במצטרף חדש למשפחת המעמיסים המעודכנת והמתקדמת יותר של היצרנית – סדרה Dash-6. מדובר במעמיס המיועד בעיקר למשימות העמסה אינטנסיביות בעבודות עפר בהיקף גדול ובמחצבות

מעמיס אופני היטאצ'י ZW370-6

על פניו קשה להבחין בשינויים, וגם רוב המפרט הטכני נותר דומה למדי למה שהכרנו ב-ZZW370 היוצא, אך למעשה הופכת שורה ארוכה של שינויים, עדכונים ושיפורים את הדגם לחדש לגמרי.

המנוע הוא עדיין אותו מנוע איסוזו וותיק – 6 צילינדרים בנפח 15.7 ליטר – אך לאחר רענון וטיפול במחשב ובמערכות נוספות מבטיח עלייה זניחה של כ"ס אחד בהספק (389 לעומת 388 כ"ס), אך עקומת מומנט שטוחה יותר לטות כוח זמין בטווח עבודה רחב יותר, מומנט גבוה יותר ו"צריכת דלק נמוכה משמעותית", מבלי שצוינו נתונים בהקשר זה. מנוע זה עומד בתקני Tier 4f והוא אינו כולל מסנן חלקיקי דיזל.

מעמיס אופני היטאצ'י ZW370-6

בהיטאצ'י מסבירים כי שינויים קלים במערכת ההידראולית, בעיצוב הזרוע ובמיקום הצירים הובילו למהלכי פעולה מהירים יותר וביעילות גבוהה יותר, מה שמסתכם בתפוקה גבוהה יותר ליחידת אנרגיה וזמן בהשוואה לדגם היוצא. על פי היטאצ'י הובילו שינויים אלו גם לאיזון טוב יותר של הכלי בעת העבודה, בפרט בתנאי שטח משובשים יותר, מה שתורם בתורו להעלאת היעילות והתפוקה.

היצע הכפות חודש אף הוא וכפות בעיצוב חדש בנפח 5.5 עד 6.2 מ"ק עומדות לבחירת הלקוח (בהשוואה לכפות סטנדרטיות בנפח 4.1-5.6 מ"ק עד כה).

היטאצ'י ZW370-6 החדש קיבל גם טיפול מקיף בקבינה, בעיקר סביב סעיפי התפעול והנדסת האנוש והבידוד בפני רעשים, ששופרו. ניתן להזמין מעמיס זה עם תפעול באמצעות הג'וי-סטיק בלבד, כולל ההיגוי. מערכות הטלמטיקה עודכנו ורועננו אף הן, בעיקר לטובת תקשורת יעילה יותר בין מערכות הבקרה והתחזוקה במטרה לייעל את הטיפולים, איתור התקלות ותכנון העבודה היעיל ביותר.

היטאצ'י מיובא לארץ על ידי חברת צ.מ.ד.

מעמיס אופני היטאצ'י ZW370-6