מעמיס היטאצ'י ZW180-7

מעמיסי 15 טון חדשים מהיטאצ'י

ענקית הצמ"ה היפנית מחליפה את דגמי ה-ZW180 בחדשים – מעודכנים ויעילים יותר

מעמיס היטאצ'י ZW180-7

היטאצ'י היפנית משיקה צמד מעמיסים אופניים (שופל) חדשים במשקל עבודה של כ-15 טון. מדובר במעמיסים דומים, הנבדלים רק בתצורת הזרועות; היטאצ'י ZW180-7 מצויד בזרועות סטנדרטיות או מוארכות (high-lift) לפי דרישה, בעוד ההיטאצ'י ZW180PL-7 מצויד בזרועות בתצורת parallel link השומרות את הציוד המתחבר (מזלג, כף וכיו"ב) תמיד מאוזן ביחס לקרקע. מעמיסים אלו מחליפים את המעמיסים היטאצ'י ZW180-6 והיטאצ'י ZW180PL-6, בהתאמה.

מעמיס היטאצ'י ZW180PL-7
מעמיס היטאצ'י ZW180PL-7

בשני המעמיסים משרת מנוע קאמינס המייצר 173 כ"ס. היטאצ'י מציעים שלוש תצורות שונות של אמצעי חיבור מהיר בקצה הזרועות, המותאמות לרוב הציוד המוצע בשוק, בכלל זה גם כזה שאינו מתוצרת היטאצ'י. למעמיסים מערכות עזר ובטיחות שבכללן מערכת בקרת מהירות בעומס, בקרת מהירות נסיעה באופן מיטבי לחיסכון בדלק, דיפרנציאלים מוגבלי החלקה מלפנים ומאחור, מערכת המאפשרת 'פיק' של הספק לפי הצורך כאשר נדרש כוח נוסף לפרקי זמן קצרים, בקרת עומס על הזרועות (מראה את המשקל במסך שבקבינה) עם 4 מצבי עבודה והתרעה על עומס יתר, מערכת טלמטיקה עדכנית  ועוד.

עוד חדשה היא הקבינה המבטיחה הנדסת אנוש משופרת ביחס לדור המעמיסים הקודם, שיפור בבידוד בפני רעשים ורעידות ועוד נוחות (כיסא חדש) ומקום.  

יבואנית היטאצ'י לארץ היא חברת צ.מ.ד.