בקטרפילר מחזירים לכם כסף

CAT C SERIES ARTICULATED TRUCKS

CAT C SERIES ARTICULATED TRUCKS

קטרפילר הודיעה על מבצע החזר כספי עבור כל גאלון (כ-4.5 ליטרים) דלק שכלים מתוצרתה יצרכו – מעבר לרף שנקבע במבחניה ולהצהרות צריכת הדלק של החברה. בהודעה לעיתונות הודיע דובר החברה כי כל כלי שישתתף במבצע יעביר נתוני צריכת דלק באמצעות מערכת הטלמטיקה שבכלי לנציג היצרנית או באמצעות התחברות לאתר האינטרנט של קטרפילר, ועם גילוי החריגה ישולמו דולר אמריקאי אחד עבור כל גאלון שייצרך מעבר לנתונים המובטחים או שניתן לצבור נקודות שיומרו לזיכוי לדלק או ברכישת כלי נוסף של החברה.
בקטרפילר מריצים את המבצע עד דצמבר השנה והוא כולל למעלה מ-100 מוצרים שונים המיוצרים על ידי ענקית הצמ"ה האמריקאית. עם כמות כה גדולה של דגמים וגרסאות המשתתפים במבצע, וסך כמות הכלים הפועלים כיום ברחבי העולם המתאימים לתוכנית, מדובר במבצע אחריות לרף צריכת הדלק הנרחב אי פעם. בקטרפילר מציינים כי כבר הוקצב תקציב מיוחד לצורך המבצע, אם וכאשר תידרש החברה להעביר תשלומים (החזרים) ללקוחותיה.

CAT 963K

CAT 963K

בקטרפילר מדווחים כי לא מדובר במבצע ללא בסיס וכי נתוני צריכת הדלק התקפים למבצע נאספו במשך זמן רב מציוד מגוון של קטרפילר הפועל ברחבי העולם, בתנאים שונים. בחברה פיתחו על סמך הנתונים הללו סטנדרט על פיו נקבעה צריכת הדלק הממוצעת עבור כל כלי וכלי – בכל מקום ואתר. סטנדרט ממוצע זה נחשב לצורך המבצע המבטיח החזר על חריגות בצריכה.

CAT 336F L XE HEX

CAT 336F L XE HEX

מטרת המבצע, מעבר ליחסי הציבור ולהתמקדות בנושא הכאוב מכל בציוד כבד, שהנו – צריכת הדלק, היא בראש ובראשונה להרגיל את הלקוחות להשתמש במערכות הדיאגנוסטיקה, הטלמטיקה והחיבור באמצעות רשת האינטרנט לחברה. בקטרפילר טוענים כי בכך יתייעל באופן משמעותי השימוש והניצולת של הציוד של קטרפילר, הלקוחות יוכלו לקבל מידע חשוב ופרקטי תוך כדי עבודה, ובקטרפילר – במקביל – יצטברו כמויות נתונים גדולות, שישמשו להפקת לקחים, התייעלות ושיפור המוצרים. נשמע כעסקה win-win… יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת זוקו שילובים