Weidemann החלה בייצור מעמיס חשמלי

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

Weidemann eHoftrac

Weidemann eHoftrac


לקראת סוף השנה שעברה (2014) דיווחה יצרנית המעמיסים הקומפקטיים הגרמנייה weidemann על שלבי הסיום בהרצת אבות טיפוס והבשלה לכדי ייצור סדרתי של ה-eHoftrac 1160 – המעמיס האופני הראשון בשוק המונע בכוח החשמל בלבד.
Weidemann eHoftrac

Weidemann eHoftrac


עבור החברה הקטנה, המפורסמת בעיקר באירופה הודות להתמחותה במעמיסים קומפקטיים ואיכות מוצריה, מדובר בתקופה מכוננת, שכן עתה מתחיל הייצור הסדרתי של המעמיס החשמלי, וכבר בשלב מוקדם זה של הייצור נרשמת התעניינו ערה ורשימת ההזמנות הולכת ומתארכת.
"עם השקת המעמיס הראשון הכל-חשמלי על ידי החברה, הפך ההינע החשמלי לחלק מאסטרטגיית הייצור שלנו", מצהירים בהודעה משותפת לעיתונות שלושת מנהלי Weidemann, ברנד אפפלבק (יו"ר), קלאוס פול ו-האנס-היינריך שמידט. "אנו גאים ומאושרים להגיע למעמד של השקת ה-Weidemann eHoftrac 1160 הראשון המיוצר באופן סדרתי, ובכך להיענות לדרישה ההולכת וגוברת בשוק למוצר שכזה" הוסיפו בכירי החברה בהודעה, שסיפרה גם שהייצור יתבצע במפעל החברה שב-Korbach, גרמניה, תוך רמיזה עבה כי מדובר בסנונית ראשונה מבין היצע רחב יותר של מעמיסים חשמליים שיוצע בעתיד.
Weidemann eHoftrac

Weidemann eHoftrac


המהלך המהפכני שהוביל בסופו של דבר להיות היצרנית הפרימיום הקטנה יחסית (השייכת לקונצרן וואקר-נויסן) לראשונה בעולם להציע באופן סדרתי מעמיס חשמלי, לווה באינספור ניסויים, בדיקות ועבודה ממושכת ואינטנסיבית מול ובשיתוף לקוחות נבחרים.
השוק העיקרי עבור Weidemann עם המעמיס החשמלי eHoftrac 1160 הוא מן הסתם השוק החקלאי, בו בעבודה לצד ובקרבת בעלי חיים משמעות קריטית לנושא הרעש ופליטת הגזים הרעילים. אבל, בחברה רואים פוטנציאל גדול לא פחות – אם לא יותר – בשווקים נוספים בהן יוערכו היעדר הרעש, 0 פליטת המזהמים וכמובן – 0 צריכת הדלק, דוגמת שירותים מוניציפאליים שונים, כל סוגי העבודות בקרבת מגורים, עבודה בסביבה הדורשת שקט (בתי חולים, מפעילם מתקדמים, אולמות ייצור, עסקים באיזורים מיושבים או ביצוע עבודות בשעות מנוחה), גננות, משתלות, עבודה תת קרקעית ועוד.
Weidemann eHoftrac

Weidemann eHoftrac


Weidemann תולה תקוות רבות ב"מהלך החשמלי" שלה עם פוטנציאל שוק גדול ושכיום הנו ללא מענה, ושלפי כל התחזיות רק ילך ויגדל.
השיווק החל זה עתה בגרמניה והוא יורחב במהלך השבועות הקרובים לשווקים נוספים בהם Weidemann פעילה. עד כה לא פרסמה היצרנית מחיר מדוייק, למעט "כ-15-20% גבוה ממחיר ה-Hoftrac 1160 המוכר", עליו מתבסס ה-eHoftrac 1160 החשמלי.