נורקר 755xc

נורקר: שיפור הקטן שבהיצע

נורקר 755xc

נורקר 755xc

נורקר הפינית (Norcar) משיקה מעמיס אופני קומפקטי חדש בשם 755xc. מדובר במהדורה מעודכנת וחדשה של המעמיס הקטן בהיצע – הנורקר 755 שייצורו יופסק. על פי נורקר הפכו העדכונים והשיפורים את הדגם החדש לקומפקטי זריז עוד יותר, נוח יותר לתפעול ונוח יותר לשהייה ממושכת. נתון הגובה הכולל (קצה הגגון) הצטמק באופן המשמעותי ביותר ביותר מ-10 ס"מ – מ-209 לכדי 198 ס"מ עתה. בכך הפך המעמיס הקומפקטי – המשמש גם כנושא ציוד מגוון – לרב שימושי ויעיל בהרבה, בעיקר בעבודות בתוך מבנים, במעבר בפתחים קבועים, דלתות ולעבודה באתרים צפופים לתמרון. בנורקר מדגישים כ צמצום נתון הגובה המרבי הופך מיני מעמיס זה למוצלח ומתאים מאי פעם לביצוע עבודות כף בתוך מבנה, דוגמת הדרישות בעבודות הריסה ושיפוץ, בין מבנים, בסביבה חקלאית (רפתות, דירים וכיו"ב), חממות ועוד.

נורקר 755xc

נורקר 755xc

בנורקר לא מפרטים כיצד, אך טוענים שהנסיעה הפכה חלקה יותר הודות לשיפור מערכת העברת הכוח אל הגלגלים (הידרוסטטית) כמו גם שיפור המערכת ההידראולית המתיימרת להציע מעתה תגובה מהירה ומדוייקת יותר לפקודות ידי המפעיל.

המנוע, רוב הבסיס המכאני והנתונים הטכניים נותרו דומים למוכר מה-755, קרי: מנוע קובוטה 0.7 ליטר עם 20 כ"ס, כושר הרמה מרבי בצידוד מלא של כמעט 500 ק"ג וגובה הרמה מרבי של 194 ס"מ. יבואנית נורקר לארץ היא חברת א. ע. צאלון

נורקר 755xc

נורקר 755xc