ליבהר: משאבת בטון חדשה

Liebherr 37 Z4 XXT

Liebherr 37 Z4 XXT

קונצרן הצמ"ה והציוד הכבד הגרמני ליבהר משיק בארה"ב משאבת בטון חדשה המותקנת על משאית בשם 37 Z4 XXT. ליבהר מהווה שחקן משמעותי בעולם הבטון, הכל ממשאבות ומערבלי בטון, עבור במערכות ערבול נייחות ועד למפעלים שלמים לייצור בטון מוכן.
משאבת הבטון החדשה 37 Z4 XXT כוללת זרוע Z ארוכה העשויה 4 פרקים, המסוגלת להביא את פתח הצינור עד לגובה 37 מטרים. הזרוע הארוכה תוכננה ונבנתה במטרה לעמוד בפני כוחות פיתול קיצוניים, מבטיחים בליבהר במטרה לאפשר עבודה בטוחה, מדויקת ונטולת טלטלות ורעידות. מהיצרנית נמסר כי מערכת שיכוך בבסיס המשאבה מוסיפה על העבודה החלקה ונטולת הרעידות, גם באלו המועברות מהמשאית עצמה אל הקרקע.
הרוכש יכול לבחור מבין 3 משאבות שונות, בספיקה של 124.6, 137.6 או 163 מ"ק/שעה. יחידת המשאבה מיוצרת על ידי Liebherr וכוללת זרועות ייצוב מוגנות פטנט המאפשרות יציבה בטוחה גם בעבודה בשיא הגובה, עם מפתח צר יחסית, בכדי לאפשר תנועה ועבודה גם במקומות צרים. זרועות הייצוב מחוברות למרכב המשאבה במטרה להוריד עומסים משלדת ומכלולי המשאית.
הצינור המוליך את הבטון מותקן בחלקו בצד הימני של הזרוע ובחלקו בצד השמאלי, וזאת במטרה להציע איזון ויציבות מרביים בזמן העבודה.
המשאבה מוצעת כבסיס להתקנה על מרכב משאית, יחד עם שפע תוספות אופציונאליות, בהן מיכל סולר נוסף, תאי אחסון מגוונים ועוד.
מליבהר נמסר עוד כי הלקוח יכול לבחור מבין מגוון מרכבי משאיות לשמש כבסיס למשאבה – בהתאם להעדפותיו, צרכיו ויכולותיו.
ליבהר מייצרת את המשאבה החדשה 37 Z4 XXT בגרמניה והחלה בשיווקה ברחבי העולם, בשווקים בהם Liebherr פעילה.