CAT 906M

M במקום K; מעמיסים חדשים לקטרפילר

CAT 906M

CAT 906M


קטרפילר הציגה 3 מעמיסים קומפקטיים חדשים במשקלי עבודה שבין 5.6 ל-6.5 טון. מעמיסים אופניים חדשים אלו כלולים תחת סדרה M העדכנית, המחליפה בהדרגה את סדרה K המוצאת משירות, ומוצעים כולם עם 75 כ"ס, לתחומי התשתיות, הפיתוח, הבנייה, הסלילה אך גם החקלאות והגינון. לכל הדגמים זרועות בתצורת Z-bar המתיימרות להציע יכולות חפירה 'אגרסיביות', לפי הבטחת דובר קטרפילר, יחד עם כוח הרמה מרשים.
CAT 908M

CAT 908M


ההיצע העדכני כולל את המעמיסים 906M, 907M ו-908M המצוידים כולם במנוע קטרפילר C3.3B העומד בתקני Tier 4 Final / EU Stage IIIB עם 75 כ"ס. הגרסאות השונות נבדלות זו מזו במשקל העבודה, כמו גם בגודל הכף הסטנדרטית: ה-906M שוקל 5,630 ק"ג משקל עבודה ומצויד בכף סטנדרטית בנפח 0.9 מ"ק; ה-907M שוקל 5,810 ק"ג ומצויד בכף בנפח 1.0 מ"ק וב-908M מדובר במשקל עבודה של 6,465 ק"ג ובכף סטנדרטית בנפח 1.4 מ"ק.

מחפשים מעמיס? שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

מחפשים מעמיס? שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

שלושת המעמיסים החדשים מוצעים כמקובל עם הינע כפול, כאשר כוח המנוע מועבר אל הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטאטית עדכנית המתאפיינת בתפעול פשוט ונוח, מבטיחים ב-CAT, בהתאם לאופי השימוש המקובל בסוג ציוד שכזה, הכולל שינויי כיוון נסיעה תכופים. המערכת ההידרוסטאטית מאפשרת מהירות נסיעה מרבית של 35 קמ"ש.

CAT 908M

CAT 908M


עוד מציינים בקטרפילר כי בתכנון מחדש של הסדרה, ביחס לדגמי סדרה K היוצאת, הושם דגש חזק על גישה נוחה לצורך טיפולים, תגבור מערכות הצינון – הן של המנוע והן של המערכת ההידראולית, חיסכון מרבי בצריכת הדלק ובעלויות התחזוקה (בין השאר הודות לאפשרות עבודה במצב Eco חסכוני) ובתא המפעיל וסביבת העבודה שהוא מציע, המתיימר להיות מרווח, נוח ומבודד יותר. לתא המפעיל 2 דלתות כניסה, ג'וי סטיק חדש ונוח יותר מבעבר, דוושות חדשות, יחידת גלגל הגה חדשה, יחידת מושב חדשה הכוללת מיזוג פנימי, בידוד חדש ויעיל יותר ועוד.
בקטרפילר מציעים שורה ארוכה של ציוד ייעודי מקורי מתחבר, למגוון רחב של משימות, הניתן לחיבור וניתוק מהירים ללא הצורך לצאת את תא המפעיל. יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת זוקו שילובים.