מלגזה חשמלית קומפקטית וחזקה

מלגזה הייסטר מסדרה E4-5.5XN

מלגזה הייסטר מסדרה E4-5.5XN

הייסטר האמריקאית משיקה סדרת מלגזות חשמליות חדשה בשם E4-5.5XN הכוללת גרסאות עם משקלי הרמה הנעים מ-4.0 ועד 5.5 טון. היצרנית מציגה את המלגזות החדשות כאלטרנטיבה למלגזות עם מנועי בעירה פנימית בעלות אותה יכולת ההרמה, כאשר רוכשי הדגמים החדשים לא יצטרכו לוותר על מאומה בכל הקשור ליכולות עבודה בתנאי קשים, עמידה בעומסים קיצוניים, נוחות וקלות תפעול וכמובן – ביצועים. מעבר לכל אלו מוצעים על סדרת המלגזות החדשה גם '0' פליטת מזהמים וגזים רעילים, שקט בתפעול ועלות עבודה נמוכה משמעותית כי אין כאן את סעיף הדלק.

מלגזה הייסטר מסדרה E4-5.5XN

מלגזה הייסטר מסדרה E4-5.5XN

"התאוצה, בקרת המהירות ויכולות ההרמה של המלגזות החדשות מקביל למלגזות הטובות ביותר דומות ביכולות ההרמה שלהן – המצוידות במנועי בעירה פנימית" אומר עם חשיפת הליין החדש מת'יו אלן, המנהל המקצועי של הייסטר באירופה. "למלגזות החשמליות החדשות והקשוחות האלה אותו ה"כוח המתפרץ" והיכולת לעמוד בעומס עבודה גבוה לאורך זמן כמו מלגזות דיזל במשקל דומה", הוא מוסיף.
מלגזות סדרה E4-5.5XN החדשה מותאמות לעבודה במקומות סגורים ומקורים – גם כאשר סביבת העבודה צפופה ומוגבלת יחסית, הודות לממדים הקומפקטיים שלהן. יחד עם זאת, מוצעת כאמור יכולת הרמה מרשימה ביחס לגודל, מה שהופך דגמי סדרה חדשה זו למותאמים לעבודה אינטנסיבית וממשוכת, בכלל זה בשילוב בין עבודה בחוץ ובתוך מקום מקורה.

מלגזה הייסטר מסדרה E4-5.5XN

מלגזה הייסטר מסדרה E4-5.5XN

המלגזות החדשות מסוגלות למהירות נסיעה מרבית של 17 קמ"ש ועם הבטחה למהירות הרמה והורדת המזלג מהר מבדגמים הקודמים, מתארים אותן בהייסטר כ"משנה כללי המשחק ביישומים תובעניים במיוחד".
בהייסטר טוענים כי סביבת המפעיל בדגמים החדשים עודכנה, לוטשה ושופרה ביחס לדגמים קודמים – בעיקר בסעיפי הארגונומיות והנוחות בעבודה. בין השאר מוצעת כאן מערכת עזר לבלימה המצמצמת עד 40% מהכוח הנדרש מהמפעיל בלחיצה על הדוושה, אפשרות להעביר את פאנל התפעול מצד לצד, לפי נוחות המפעיל, מערכת היגוי הידרוסטטית נעדרת מאמץ ובלם חניה אוטומטי הנכנס לפעולה עם עצירת המלגזה ומשתחרר – אוטומטית – עם הלחיצה על דוושת התאוצה.