HAMM תייצר מכבשים עבור Wacker Neuson

Wacker Neuson by HAMM

Wacker Neuson by HAMM


יצרנית המכבשים הגרמנייה האם (HAMM), מקבוצת Wirtgen, תייצר ותספק מכבשים עבור יצרנית הצמ"ה הגרמנייה וואקר נויסון (Wacker Neuson), כך דיווחו במשותף שתי היצרניות בהודעה לעיתונות.
מדובר על שיתוף פעולה אסטרטגי בין שתי היצרניות באמצעותו תשדרג ותרחיב וואקר נויסון את היצע המכבשים שלה, בהישען על הידע הרב, הניסיון ואיכות המוצרים של HAMM בתחום בו היא נחשבת יצרנית מובילה.
HAMM תייצר עבור וואקר נויסן במפעלה שבטירשנרוייט בגרמניה מכבשים להידוק קרקע או אספלט בקטגוריות המשקל שבין 1.8 ל-7.0 טון, שייצבעו וימותגו כמוצר של Wacker Neuson. האם נחשבת לאחת מיצרניות המכבשים הוותיקות כיום – החברה הוקמה ב-1878 – וידועה באיכות מוצריה ובידע הרב שלה בתחום. בשנת 2000 רכשה קבוצת וירטגן את HAMM וזו הפכה לאחת מיצרניות הציוד הכבד הרבות של הקונצרן.
Wacker Neuson תשווק החל מפברואר הקרוב את המכבשים המיוצרים עבורה על ידי HAMM בגרמניה, שוויץ ואוסטריה תחילה – באמצעות רשת סוכני Wacker Neuson באותן המדינות, ובכך תציע מוצרים שעד כה לא היו בהיצע שלה. בשלב מאוחר יותר – ככל הנראה תוך חודשים ספורים – יחל שיווק המכבשים של HAMM/Wacker Neuson ביתר השווקים בהם וואקר נויסן פעילה.
יורגן וירטגן, המנהל העסקי של קבוצת וירטגן – בעליה של HAMM – מוסיף כי "באמצעות שיתוף הפעולה עם Wacker Neuson תוכל HAMM להגדיל את נפח וכמות הייצור שלה ולהגיע דרך רשת השיווק של וואקר נויסון ללקוחות חדשים; מבחינתנו מדובר בשיתוף פעולה אטרקטיבי".