מעמיס חדש מ-JCB

JCB 457 Wastemaster

JCB 457 Wastemaster

פרטים ראשונים אודות מעמיס ה-Wastemaster החדש של JCB: בספטמבר תחשוף ענקית הצמ"ה הבריטית את ה-JCB 457 Wastemaster החדש באופן מלא ורשמי, המיועד לעבוד בתעשיית המחזור, המתכות, האשפה והטיפול בחומרים מיוחדים.
מדובר במעמיס המבוסס על ה-JCB 457 שקיבל עדכונים והתאמות לייעודו החדש, בראשם היצע כפות חדש וייעודי, מיגונים סביב, אופציות נוספות לזרועות הכף, היצע צמיגים ייחודי ועוד.

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

שירות חדש בחינם: לא קונים לפני שמשווים!! לחצו על התמונה

הג'י.סי.בי. 457 הוא המעמיס האופני הגדול ביותר בהיצע היצרנית, וחשיבות שוק הציוד הייעודי לתעשיית המחזור חשוב דיו בכדי להעמיד כלי שהותאם עבורו במיוחד. עם השקתו הצפויה בספטמבר יהפוך לגדול בהיצע JCB בתחומו, מתמקם מעל למעמיס הגדול ביותר של היצרנית עד כה לתעשיית המחזור – הג'י.סי.בי. 437 HT Wastemaster.
JCB 457 Wastemaster מצוייד במנוע העומד בתקני Tier 4 עם הבטחה לצריכת דלק מופחתת של עד 16% ביחס ל-437 HT Wastemaster שקדם לו. תא המפעיל כאן אף הוא חדש ומתשייך למשפחת הקבינות המתקדמת של ג'י.סי.בי – CommandPlus. אנשי היצרנית מדגישים כי למעשה טווח העבודות עבורן מותאם המעמיס החדש הוא כה רחב, עד כי כל מעמיס יסופק למעשה על פי דרישות ספציפיות של הלקוח, מתוך סך אינספור שילובים ואפשרויות בחירה של כפות, זרועות, מיגונים, גלגלים וצמיגים ועוד. יבואנית JCB לארץ היא חברת קומסקו.