דור מכבשים חדש מקייס

קייס משיקה 3 מכבשים ויברציוניים חדשים המחליפים דגמים וותיקים, במסגרת רענון ההיצע שלה בתחום

קייס SV207E

קייס מרחיבה את היצע המכבשים הויברציוניים שלה עם 3 דגמים חדשים: קייס SV207E, קייס SV211E וקייס SV213E, המוצעים במשקלי עבודה של 8.4, 11.6 ו-15.0 טון, בקירוב. דגמים אלו מחליפים בהיצע את המכבשים הוותיקים קייס SV210, קייס SV212D וקייס SV216D. האות E בשמות הדגמים החדשים מסמלת את שייכותם לסדרה החדשה, המחליפה את דגמי סדרה D היוצאת.

קייס SV211E

בקייס טוענים כי למכבשים החדשים הכוח הצנטריפוגלי החזק בקטגוריה, מערכת בקרת מומנט עם כיוון אוטומטי מתקדמת ומנועים מעודכנים – העומדים בתקני Tier 4 Final. לשלושת המכבשים החדשים אופציה של להב קדמי ואפשרות בחירה בין קבינה פתוחה לסגורה, כאשר הקבינות עומדות בתקני הבטיחות המחמירים ביותר כיום – בשתי התצורות. סביבת המפעיל תוכננה ועוצבה מחדש, עם הבטחה לשיפור בשדה הראיה סביב, איכות גימור טובה יותר, שיפור בהנדסת האנוש – בכלל זה יחידות הגה וכיסא חדשות ושיפור בבידוד בפני רעשים וטמפרטורה בגרסאות עם הקבינה הסגורה.

קייס SV213E

קייס SV207E מונע באמצעות מנוע קובוטה בנפח 3.3 ליטר המייצר כאן 75 כ"ס, בעוד שקייס SV212D ו-SV216D מונעים באמצעות מנוע דויץ בנפח 3.4 ליטר המייצר (בשני הדגמים) 134 כ"ס. במסגרת השיפורים והעדכונים שבוצעו בדגמים החדשים נזכיר, בין היתר, תכנון מחדש של תא המנוע – במטרה להקל ולפשט את הגישה לצורך טיפולים, בעיקר באתר העבודה, כמו גם עיצוב חיצוני צר ומשופע יותר – לטובת שיפור שדה הראיה לאחור. מערכת הקירור חדשה אף היא, ומבטיחה עוד יעילות תוך צריכת פחות אנרגייה לתפקוד. שיוניים במערכת הצידוד מאפשרים עתה צידוד חד יותר, מה שמבטיח כושר תמרון טוב מבעבר.

יבואנית הצמ"ה של קייס היא חברת קרסו

קייס SV211E