מחפר קייס CX750D

מלך הבאגרים החדש של קייס

מחפר קייס CX750D

מחפר קייס CX750D

חטיבת ציוד מכני הנדסי בקייס (CASE, חלק מקונצרן CNH שבבעלות פיאט) חושפת את הבאגר הגדול ביותר בהיצע ביום – קייס CX750D. הבאגר החדש יחליף את צמד הבאגרים הוותיק קייס CX700B וקייס CX800B (70 ו-81 טון, בהתאמה) שייצורם יופסק.
קייס CX750D הנו מחפר זחלי השוקל בין 71-72 טון בקירוב, תלוי בגרסה ובאבזור, והוא מצוייד במנוע איסוזו 6-צילינדרי עדכני (Tier 4 Final) בנפח 15.7 ליטר המציע 512 כ"ס.

מחפר קייס CX750D

מחפר קייס CX750D

כבאגר כבד המיועד לעבודות בקנה מידה גדול מוצע הקווס CX750D בשתי גרסאות: סטנדרטית, למגוון רחב של משימות המאפיינות מחפרים בגדול זה, ובגרסת ME – קיצור של mass excavation – לעבודת העמסה אינטנסיבית; גרסת ה-ME מצויידת בזרוע קצרה יותר המאפשרת כוח פריצה גבוה יותר ומחזורי פעולה קצרים יותר, במטרה להציע יעילות ותפוקה גבוהות יותר בסוג עבודות דנן. בין היתר מוצעת גרסה זו עם כפות גדולות יותר.

מול מי יתחרה קייס CX750D? לחצו כאן להגיע למנגנון ההשוואה הייחודי שלנו:
קייס CX750D

קייס CX750D מצויד במשאבה הידראולית חדשה ומתקדמת, המפוקחת ונשלטת אלקטרונית במטרה להציע את הכוח ההידראולי הנדרש בכל רגע נתון, ללא קשר ישיר לסל"ד המנוע או לעומס על הזרועות. המפעיל יכול לבחור בין אחד מתוך שלושת מצבי העבודה: אוטומטי, עומס גבוה או מהירות גבוהה, בכדי לאפשר את הניצולת הגבוהה ביותר והיעילות המרבית בעבודה. מצב 'עומס גבוה' מיועד לעבודה בה נדרש מירב הכוח בזרוע ובכף והכלי נדרש להניף מטען כבד. מצב 'מהירות גבוהה' מיועד לעבודות נפח, כאשר החומר המועמס אינו כבד במיוחד והמטרה היא פינוי כמויות חומר גדולות. מצב 'אוטומטי' מהווה שילוב בין השניים שהוזכרו, כאשר מחשב ניהול המערכת קובע בכל רגע נתון את גובה הספיקה ההידראולית ומהירות העבודה. בקייס טוענים כי הודות למערות אלו מציע ה-CX750D החדש יעילות מרבית ותפוקה גבוהה ביותר בעבודה.

מחפר קייס CX750D

מחפר קייס CX750D

בקייס טוענים כי תא המפעיל ב-CX750D החדש מרווח, נוח ואינטואיטיבי יותר עבור המפעיל בהשוואה לקבינות המוכרות מהכלים הגדולים הוותיקים יותר בהיצע המחפרים של קייס. בין היתר מוצעת יחידת מושב חדשה לגמרי והאפשרות לכוון בדיוק על פי נוחות המפעיל את כל אמצעי התפעול. רשימת האבזור הסטנדרטי כוללת מצלמות צד ולחלק האחורי המקרינות את התמונה על מסך 7" חדש בקבינה. מסך זה מהווה גם מקור למידע עדכני עבור המפעיל – צריכת דלק, שעות מנוע, התרעות למיניהן וכיו"ב – יחד עם האפשרות להפעיל, לתכנת ולבצע פעולות שונות בכלי באמצעותו.
עוד מודגש השיפור שבוצע בכל הקשור לנוחות בתחזוקה ובגישות השונות לצורך טיפולים; המדרסים המאפשרים גישה למנוע ולמערכות השונות הורחבו, המדרגות תוכננו מחדש וכך גם פתחי תא המנוע.