טרנצ'רים חדשים מ-Toro

יצרנית ציוד הגינון והחפירה האמריקאית טורו (Toro) מרחיבה את היצע הטרנצ'רים שלה מהסדרה TRX עם שני דגמים חדשים: TRX-250 ו-TRX-300. גולת הכותרת בצמד הכלים החדש הוא במערכת המכונה על ידי טורו Intelli-Trench שבתמצות רב יודעת למקסם את ספיקת הנוזל ההידראולי בהתאם לתנאי העבודה, במטרה להציע את היעילות הגבוהה ביותר, במקביל למזעור העלויות. מערכת ה-Intelli-Trench מסיתה את הזרימה ההידראולית המגיעה אל מנגנון הינע הזחלים לטובת מנגנון הפעלת מערכת החפירה בכל רגע בו זה ניתן (כאשר הכלי אינו בתנועה או שתנועתו אינה כרוכה במאמץ), וכך מופנה רוב הכוח לעבודת החפירה עצמה.

מערכת ה-Intelli-Trench פועלת על מערכת הידראולית חדשה, שתוכננה כשיפור ושדרוג המערכת ששירתה בדגמים קודמים בסדרה. המערכת ההידראולית החדשה כוללת פחות חלקים, מה שמתיימר להקל ולהוזיל את התחזוקה השוטפת והטיפולים. עוד מערכות מתקדמות המיושמות בטרנצ'רים החדשים היא בקרת אחיזה, המבטיחה העברת הכוח לצד הנדרש, והיא נפרדת לכל גלגל; מערכת הידראולית המאפשרת הרמה והורדה חלקה ורכב יותר של מנגנון החפירה, בכדי להשיג דיוק רב יותר בעבודה; מערך מתגים ומנופים חדש המבטיח נוחות גבוהה יותר בעבודה, בין היתר הודות לעיצוב וסידור ארגונומי יותר של המתגים והידיות, ועוד.
טורו TRX-250 מצויד במנוע מתוצרת עצמית, על פי הצהרות היצרנית, המציע 24.5 כ"ס ומאפשר מהירות נסיעה מרבית לפנים של 3.9 קמ"ש. טורו TRX-300 מצויד במנוע קוהלר המייצר 26.5 כ"ס והמאפשר מהירות מרבית של 3.7 קמ"ש. שני הכלים מוצעים כסטנדרט עם מסנני אוויר heavy-duty. בשני הכלים האורך הכולל הוא כ-210 ס"מ, הרוחב כ-86 ס"מ והגובה כ-117 ס"מ. מרווח הגחון הוא כמעט 11 ס"מ ונפח מיכל הדלק עומד על 18.2 ליטרים.
יבואנית טורו לארץ היא חברת ר. ט. כהן מבית יצחק