Kalmar לנמל אשדוד


בהודעה לעיתונות אותה פרסמה Cargotec הפינית, בין היתר בעליה של יצרנית ציוד ההרמה קלמר (Kalmar) השבדית דווח על מסירת 15 כלים חדשים מתוצרת זו האחרונה לנמל אשדוד. מדובר בהזמנה שהתקבלה ב-Kalmar ברבעון השלישי של 2018 וזה עתה, במהלך הרבעון השני של 2019, הסתיימה מסירת כל הכלים.

ההזמנה המשמעותית – מספיק חשובה בכדי שהחברה האם תוציא הודעה אודותיה לעיתונות העולמית – מתייחסת לשמונה מלגזות מסדרה G ושבע משנעות מכולות מסדרה Gloria. אלו האחרונות סופקו במהדורתן העדכנית ביותר, אשר – על פי היצרנית – מציעה חיסכון בצריכת הדלק, קבינות משופרות וירידה בעלויות התחזוקה השוטפת.

נמל אשדוד (הוקם ב-1956) הוא הנמל הגדול בישראל מבחינת כמויות הסחורות העוברות דרכו. דני גת, ראש האגף הטכני בנמל אמר בעת טקס מסירת הכלים כי "פיתחנו במרוצת השנים מערכת יחסית מצויינת עם קלמר". שמעון סיטניבסקי, סגן נשיא הנמל ללוגיסטיקה הוסיף כי "אנו מעריכים במיוחד את התמיכה מצד הסוכן המקומי במוצרים, כמובן במקביל לאיכות הגבוהה של המוצרים ואמינותם המוכחת לאורך זמן".

מטעם קלמר אמר איגנסיו דה-סבסטיאן, מנהל מכירות ציוד נייד בחברה, ש"אנו גאים מאוד להמשיך את שיתוף הפעולה היעיל, ארוך השנים והמניב עם חברת נמל אשדוד; הנמל מצטרף אל לקוחות רבים נוספים שלנו ברחבי העולם, הנהנים מהציוד הבטוח, המתקדם והיעיל ביותר בתחום".
יבואנית מלגזות קלמר לארץ היא חברת ויטק סוכנויות בע"מ מרעננה