Toro e-Dingo

ה-Toro החשמלי

Toro e-Dingo

Toro e-Dingo

מומחית ציוד הגינון המקצועי והמיני מעמיסים האמריקאית Toro חושפת פרטים ראשונים אודות מיני מעמיס אופני חשמלי נטען הנמצא בשלבי פיתוח מתקדמים. המיני מעמיס החשמלי מתוכנן על בסיס ה-Toro Dingo 323 מבחינה מכאנית ומבחינת ממדים, וככל הנראה יציע ביצועים דומים; ה-323 שוקל כ-710 ק"ג, מוכן לעבודה. הוא מונע באמצעות מנוע קוהלר המייצר 23 כ"ס, מסוגל להרים משקל מרבי של 234 ק"ג ולהגיע לגובה שפיכה (גובה ציר הכף) מרבי של כ-167 ס"מ. בגרסה החשמלית יפעיל מנוע חשמלי שיקבל את כוחו מסוללות lithium נטענות. המנוע יפעיל שתי משאבות הידראוליות – האחת אמונה על הנעת הגלגלים והשנייה על מערכת הזרועות (הרמה, הורדה).
המיני מעמיס החשמלי המתוכנן של Toro יפנה לקהל הנדרש לעבודה בסביבה בה חלות הגבלות בכל הקשור לרמות רעש ופליטת מזהמים, דהיינו – במקומות סגורים או בקרבת בעלי חיים או בני אדם. לכלי תהיה כמובן גם יכולת עבודה בחוץ, בתנאי אקלים משתנים.
ה-Toro e-Dingo החשמלי המיועד – בשמו המוכר כיום – יגיע לייצור סדרתי באביב 2020, קרי – בעוד כשנה. כאמור, הכלי נמצא כרגע בשלבי בחינה מתקדמים בתנאי אמת אצל לקוחות נבחרים. זה יהיה הכלי החשמלי הראשון של Toro ואם התוכניות תתגשמנה – הוא יפתח את הדרך בפני מוצרים נוספים של היצרנית להפוך לחשמליים.
Toro מיובא לארץ על ידי חברת ר. ט. כהן.