מעמיס אופני Weidemann

מעמיסי Weidemann – יש יבואן

מעמיס אופני Weidemann

מעמיס אופני Weidemann

לאחר הפסקת פעילות הייבוא של חברת 'טרקטורם' מרמת יוחנן, בכלל זה הפסקת ייצוג חברת המעמיסים הקומפקטיים ויידמן (Weidemann) בישראל, הוחל במו"מ מול כמה גורמים בתחום כאשר לאחרונה נמסר מהיצרנית כי חברת ר.ט. כהן ממושב בית יצחק שבעמק חפר היא יבואנית ויידמן (Weidemann) החדשה לארץ.
מ-Weidemann נמסר לנו כי נציגי חברת ר.ט. כהן כבר ביקרו בחברה ובמפעליה, וקיבלו הדרכות רלוונטיות לגבי ארסנל הכלים שעתיד להגיע לארץ. ר. ט. כהן היא יבואנית ומפיצת הציוד של Toro, מולטי 1 ומעמיסי CSF בארץ. כלים ראשונים תחת היבואנית החדשה צפויים להגיע לארץ לקראת סוף יולי הקרוב.

מעמיס אופני חשמלי Weidemann eHoftrac

מעמיס אופני חשמלי Weidemann eHoftrac

ויידמן הנה יצרנית גרמנייה השייכת כיום לקונצרן וואקר ניוסון, והמתמחה (בעיקר) במעמיסים קומפקטיים – עבור המגזר החקלאי, המוניציפלי והקבלני בתחומי עבודות העפר, הצנרת, הביוב והגינון. ויידמן נוסדה ב-1960 והתמחתה כבר מתחילת דרכה בעיקר במיכון חקלאי – תחום בו הפכה לשם דבר בגרמניה תחילה, ובמהלך השנים באירופה כולה ואף מחוצה לה. ב-1972 הושק ה-Hoftrac – מעמיס פירקי קומפקטי שתוכנן במיוחד לעבודות חקלאיות במשק, ובדיעבד היה זה הכלי שהמציא את הסגמנט, בעקבותיו הציעו יצרניות רבות נוספות – בעיקר גרמניות – מעמיסים "חקלאיים" קומפקטיים. ב-2005 נרכשה החברה על ידי Wacker Construction Equipment AG – חברה שהפכה מאוחר יותר לאחת מאבני היסוד של וואקר ניוסון המוכרת כיום. לקבלת פרטים נוספים על מעמיסי ויידמן ניתן לפנות לחברת ר.ט. כהן בטל' 09-8870877

מעמיס אופני Weidemann

מעמיס אופני Weidemann