כף סינון MB Crusher

שיפור כפות הסינון

כף סינון MB Crusher

כף סינון MB Crusher

יצרנית ציוד הגריסה האיטלקייה MB מרעננת את היצע הכפות לסינון מתוצרתה המשווקים תחת המותג MB Crusher. מדובר בכפות בקטגוריות המשקל שבין 2.4-25.0 טון (משקל הכלי המפעיל) המחליפים בחלקם את סדרת הכפות S שהוצעה עד כה גם בארץ. הסדרות החדשות נחלקות לפי משקל וסוג פעולה לתת הסדרות MB-L (כפות ריסוק וגריסה) ו-MB-LS (כפות סינון) והן מיועדות להתקנה, בין היתר, בקצה זרועות מיני מחפר, מיני מעמיס, מחפר ואף מעמיס אופני ('שופל'). מאחר ובדגמי סדרה MB-L יש חלקים נעים המבצעים את ריסוק האבנים/סלעים/בטון, יש צורך בכלי בעל חיבור הידראולי בקצה הזרוע, ובספיקה המספיקה לכל סוג של כף לסינון/ריסוק.

כף סינון MB Crusher

כף סינון MB Crusher

כפות הסינון החדשות מיועדות לתעשיית ההריסה, הפינוי, המחזור והתשתיות, בעיקר על רקע הניצולת ההולכת וגוברת של פסולת בניין ומחצבה, העוברים כיום הליכי מחזור באתרי העבודה יותר מאי פעם.
מחברת MB נמסר כי רוב העדכונים והשיפורים שבוצעו בדגמי הכפות החדשים ל-2018 מתמקדים בשיפור הנדסת האנוש – בקלות התחזוקה, החלפת חלקי בלויים, תפעול וחיבור/ניתוק הציוד. בחברה מדגישים כי מדובר בציוד האמור להיות מופעל בנוחות ובקלות על ידי מפעיל אחד – אותו המפעיל העובד גם במשימות נוספות על הציוד הרלוונטי, ובכך לחסוך הן מפעיל מיוחד עבור כפות הסינון, והן כלי ייעודי לשם כך. כך עודכנו מנגנוני חיבור וניתוק חלקי המסננים והגריסה הדורשים תחלופה עקב בלאי, בחלק מהכלים שונה מבנה הכף, במטרה לאפשר הכנסת חומר רב יותר בכל פעולה – עם מינימום פחת ו'בריחה' מחוץ לכך, ובחלק מהכלים נעשה מעתה שימוש במתכות חזקות יותר – ועמידות יותר בפני שחיקה, בחלקים המיועדים לפורענות, במטרה להאריך את המרווח הנדרש בין החלפת חלקים אלו.
מחברת MB נמסר כי שיווק הכפות החדשות כבר החל. יבואנית החברה בארץ היא זוקו שילובים מחולון.

כף סינון MB Crusher

כף סינון MB Crusher