מלגזה הייסטר עם חבילת Cool Truck

הייסטר מנקה את עצמה

מלגזה הייסטר עם חבילת Cool Truck

מלגזה הייסטר עם חבילת Cool Truck

יצרנית המלגזות האמריקאית הייסטר (Hyster) משיקה חבילת אבזור מיוחדת לתעשיית הנייר למלגזות הדיזל מהסדרה H-FT (בגרסאות ה-2.0-3.5 טון) בשם Cool Truck. למרות השם לא מדובר בחבילה המיועדת למלגזות הפועלות בתנאי קור קיצוניים…
בהייסטר מסבירים כי תעשיית הנייר דורשת התייחסות מיוחדת, שכן תנאי הלכלוך והאבק בסוג עבודה זה – בעיקר בכלים בעלי מנועי בעירה פנימית, היונקים אוויר – גורמים לאיבודי זמן יקר הנדרשים לצורך ניקוי ותחזוקת מניפות האוויר והמצנן.
התכונה הבולטת בחבילת ה-Cool Truck היא מערכת אוטומטית להיפוך סיבוב מניפות המצנן לצורך ניקוי. מנגנון זה דואג מדי פרק זמן קבוע (אותו ניתן לכוון) לעצור את סיבוב המניפות ולהפוך אותו לכמה שניות. עם פעולה זו מועף אל מחוץ למצננים ופתחים נוספים לכלוך שנשאב פנימה, ובכך מושגות שלוש פעולות חשובות: המצננים נקיים במהלך העבודה ולפיכך לא נדרשות עצירות לצורך ניקויים; נמנעת כניסת לכלוך אל מכלולי המנוע ומעברים נוספים, העלולים לשבש או להקטין את התפוקה; לאורך זמן מצטמצם הנזק המצטבר למנוע ולמערכות נוספות כתוצאה מסתימות לכלוך.
בהייסטר מדגישים כי חבילת ה-Cool Truck מיועדת לתעשיות נוספות בהן העבודה מתבצעת בסביבה הכוללת אבק ולכלוך אחר באוויר, מעבר לתעשיית הנייר. יבואנית הייסטר לארץ היא חברת דוד צ'פניק מראשל"צ.

מלגזה הייסטר עם חבילת Cool Truck

מלגזה הייסטר עם חבילת Cool Truck