מלגזת מפעיל-הולך Yale MS10-16

מלגזות מפעיל-הולך חדשות מ-Yale

מלגזת מפעיל-הולך Yale MS10-16

מלגזת מפעיל-הולך Yale MS10-16

שלוחת יצרנית ציוד ההרמה האמריקאית Yale באירופה משיקה מלגזת מפעיל-הולך (מלגזון) חדשה בשם MS10-16. למעשה מדובר בסדרה של מלגזונים להם יכולות הרמה של 1.0 עד 1.6 טון המיועדת להתאים למגוון רחב מאי פעם של משתמשים, הודות ליישום שפע של הערות, בקשות, היזון חוזר והצעות ייעול מצד לקוחות. המלגזות החדשות מתיימרות להציע הנדסת אנוש מעולה, רב שימושיות ושדה ראייה נרחב לכל הכיוונים בהשוואה לדור המלגזונים הקודם.
סדרת המלגזות מפעיל-הולך החדשה MS10-16 מחליפה את סדרה MS המוכרת בהיצע Yale. בין היתר היא מציעה אמצעי שליטה ובקרה שעוצבו ומוקמו מחדש, עם הבטחה לארגונומיות משופרת והעלאה ברמת הבטיחות הן עבור המפעיל והן עבור הסובבים את הכלי.
"בסדרת המלגזונים החדשה מיושמת פילוסופיית התכנון והעיצוב שלנו, שעיקרה: המפעיל במרכז" אמר בעת החשיפה רון פאר, אחראי ציוד לבתי אריזה ומחסנים ב-Yale. "התוצאה היא מכונה קלה ונוחה מאוד לשליטה המתאימה הן למגוון שימושים רחב והן למגוון מפעילים רחב – מחסרי ניסיון ועד לבעלי ניסון רב".

מלגזת מפעיל-הולך Yale MS10-16

מלגזת מפעיל-הולך Yale MS10-16

סדרת המלגזות מפעיל-הולך MS10-16 מיועדת לפעול במקומות צרים וקשים לתמרון, צפופים יחסית ומוגבלים במרווח בין המדפים כמו למשל בסופרמרקטים, מרכזי קניות, מחסנים, בתי קירור וכיו"ב. המלגזונים מותאמים לתפקד עד לקור של 30- מעלות. השלדה המאסיבית מתיימרת לעמוד גם בעבודות האינטנסיביות ביותר, ויחד עם יתר המנגנונים, מערכת השליטה והממדים הכלליים מבטיחה להציע קשיחות ועמידות גם תחת עומס מתמשך. כל הגרסאות בסדרה MS10-16 החדשה מסוגלות לנסוע במהירות מרבית של 6.0 קמ"ש, גם בעומס מלא. יבואנית Yale לארץ היא חברת 'מכשירי תנועה'.