רענון מותג המלגזות CT Power

מלגזה CT Power מסדרה TL

מלגזה CT Power מסדרה TL

יצרנית המלגזות הטאיוואנית Tailift מרחיבה ומחזקת את מותג הייצוא שלה CT Power עם השקת סדרת מלגזות דיזל מתקדמות וחדשות בשם סדרה TL. החברה הודיעה על השקת הסדרה החדשה במסגרת תערוכת ציוד הרמה גדולה שנערכה החודש (אפריל) בסין. סדרה TL החדשה כוללת בשלב ראשון 4 גרסאות הנבדלות זו מזו בעיקר ביכולת ההרמה המרבית: 2.0, 2.5, 3.0 ו-3.5 טון. לא נמסרו פרטים טכניים – אפילו לא תוצרת המנועים, הספקים, גובה הרמה ומשקלי עבודה – אך היצרנית הדגישה בהרחבה שמדובר במוצר מתקדם, איכותי, נוח ויעיל יותר מההיצע הסטנדרטי המוצע על ידי Tailift, כראוי למותג המיועד להתחרות בשווקי אירופה וארה"ב.
דגש רב הושם על הנדסת אנוש מתקדמת, ארגונומיות יעילה, גישה נוחה למכלולים הנדרשים לתחזוקה ואבזור בטיחותי מתקדם. סדרה זו מקבלת תורן הרמה חדש, שתוכנן לא רק לאפשר הרמת משקל נוסף ביחס לדגמי Tailift קודמים, אלא גם מציע שדה ראיה טוב יותר דרכו ובטיחות גבוהה יותר בעבודה. מאמץ גדול יושם גם בתחום הבידוד בפני ויברציות ורעידות עבור המפעיל והמטען, ובפני רעשים בחלל המנוע ובפתחי הגישה.
גם השלדה שחוזקה ומערכת ההיגוי החדשה – המאפשרת צידוד גלגלים של עד 80 מעלות – מהווים פרק משמעותי בשדרוג המותג והפיכתו ל"מערבי" עוד יותר. בסה"כ מונים ב-Tailift למעלה מ-60 שיפורים, חידושים ועדכונים שבוצעו בסדרה TL החדשה של CT Power בהשוואה לסדרות קודמות של המותג. מ-Tailift לא נמסר עד כה מתי יחל שיווק דגמי סדרה TL החדשה של CT Power באירופה או אצלנו. יבואנית Tailift לארץ היא חברת רם אם מקיבוץ מענית.