מכונת קידוח סנדביק Ranger DXR

קידוח מרחוק

מכונת קידוח סנדביק Ranger DXR

מכונת קידוח סנדביק Ranger DXR

סנדביק (Sandvik) השבדית החלה לשווק מכונת קידוח חדשה לתנאי קיצון – ללא מפעיל השולט בכלי מתוכו או מעליו. סנדביק Ranger DXR היא הרחבת סדרה Ranger DX הוותיקה יותר של היצרנית, ומיועדת למשימות קידוח מעל לפני השטח, בתנאים בהם הכלי פועל תוך סיכון עצמו והסובבים אותו (שיפועים, סכנת מפולות, תנאי מזג אוויר קיצוניים וכיו"ב) ולכן המפעיל נמצא מחוץ לכלי, במקום בטוח, והכלי מופעל באמצעות מערכת שליטה מרחוק.
מכונת הקידוח החדשה מוצעת בשתי גרסאות: Ranger DX600R ו-Ranger DX800R החזקה יותר, שתיהן מבוססות על מכונות הקידוח הוותיקות יותר Ranger DX600 ו-Ranger DX800 הכוללות קבינה למפעיל כחלק אינטגרלי. למעשה אלו גרסאות ללא קבינה, להפעלה מרחוק, של שתי מכונות הקידוח ההידראוליות דנן.

מכונת קידוח סנדביק Ranger DXR

מכונת קידוח סנדביק Ranger DXR

סנדביק Ranger DX600R מותאמת לעבודה עם מוטות קידוח בקוטר 38, 45 או 51 מ"מ; ב-Ranger DX800R קוטר המוטות המתאים הוא 45 או 51 מ"מ. בראשונה מוצע מנוע הידראולי להנעת מוטות הקידוח עם 23.5 כ"ס, בשנייה ניתן לבחור בין מנוע המציע 28 כ"ס למנוע המייצר 31 כ"ס, לתנאים קשים יותר. שני הכלים מונעים באמצעות מנוע קטרפילר בנפח 7.1 ליטר עם 6 צילינדרים המציע 225 כ"ס. המנועים מותאמים לתקני Tier 3 או Tier 4, לפי דרישת הלקוח. משקל העבודה של שני הכלים הוא 15.6 טון. הממדים להובלה הם אורך של 11.3 מ', רוחב של 2.45 מ' וגובה של 3.2 מ'.
יבואנית סנדביק לארץ היא חברת זוקו שילובים