Haulotte HA26 RTJ Pro

במה חדשה מ-Haulotte

הולוט (Haulotte) הצרפתייה משיקה במת הרמה חדשה בשם HA26 RTJ Pro, המופעלת באמצעות מנוע דיזל מתוצרת קובוטה, מבלי שצוין דגם המנוע או ההספק המוצהר. הבמה החדשה מאפשרת גובה הרמה של עד 26.4 מטרים, ומצטרפת לבמות הוותיקות יותר בהיצע במות הדיזל של היצרנית, שהוצעו עד כה בגבהי עבודה של 12 עד 41 מטרים. הבמה החדשה מתבססת מכאנית על הבמות הקטנות יותר HA16 ו-HA20 אך מציעה מן הסתם גובה וטווחי עבודה עדיפים; בנוסף לגובה העבודה המרבי דנן, מציעה הבמה החדשה מפתח אופקי מרבי של 17.5 מטרים.
הבמה החדשה Haulotte HA26 RTJ Pro מוצעת עם שתי רמות כושר הרמת משקל: 250 ק"ג מרביים כסטנדרט, ואופציה לאפשר הרמת עד 350 ק"ג, בגרסה מחוזקת.

Haulotte HA26 RTJ Pro

בנת הרמה Haulotte HA26 RTJ Pro

אנשי הולוט מדגישים את יכולות העבירות והתנועה בשטח משובש של במה חדשה זו, בין היתר תוך ציון סרן אחד המחובר במרכזו לשלדה (בדומה לסרן קדמי בטרקטור, למשל) המאפשר תנועה מעלה ומטה של הגלגלים, אפשרות נעילה הידראולית של הדיפרנציאלים, היגוי כפול והינע לכל הגלגלים. ב-Haulotte מבטיחים כושר טיפוס של עד 45% (למעלה מ-20 מעלות) ומערכת שיכוך אוטומטית לסל העבודה המשככת את פעולת הזרוע כאשר היא במפתח מרבי.
עוד נציין גרסה של מערכת 'עצור וסע' המוצעת בדגם זה על ידי היצרנית, המדוממת ומפעילה את המנוע אוטומטית בעת העבודה, כאשר הכלי במצב נייח. הודות לכך, מבטיחים ב-Haulotte, נחסים 20% מצריכת הדלק בהשוואה לכלי דומה ללא המערכת.
רשימת הציוד והאבזור הנוסף המוצעים בתמורה לתוספת בעלות היא ארוכה, ונועדה לאפשר לכל לקוח לקבל את הכלי המתאים ביותר לצרכיו – "מהמפעל"; כך למשל ניתן לקבל גנרטור אינטגרלי המופעל בכוח הידראולי, התאמה לעבודות ספציפיות כמו זגגות, תאורה, צנרת וכיו"ב, ערכה לעבודה בסביבה עוינת למפעילים, מגוון רחב של צמיגים – לכל ייעוד ומטרה, ערכות תאורה מיוחדות וכיו"ב.
יבואנית ציוד ההרמה של Haulotte היא חברת שבירו שירותי אספקה בע"מ מבאר שבע