JLG 340AJ

במות הרמה נטענות מ-JLG

JLG 340AJ

JLG 340AJ

מומחית ציוד ההרמה האמריקאית JLG השיקה סדרת במות הרמה חשמליות נטענות חדשות בגרמניה, המתבססות על מצברים נטענים בטכנולוגיית lithium Ion המתקדמת. מדובר בבמות עם זרוע טלסקופית מפרקית. בשלב זה מוצעת טכנולוגיית אגירת חשמל זו עבור 3 דגמים מוכרים בהיצע, המונעים מנועי דיזל, שלמעשה עברו הסבה לשימוש בהינע חשמלי עם מקור אנרגיה נטען.
הדגמים החדשים הם 340AJ, 450AJ ו-520AJ המכסים טווחי הרמה לגובה (גובה עבודה) הנע מ-12.0 ועד ל-18.0 מטרים, כאשר משקל ההרמה המרבי המותר עומד על 230 ק"ג עבור ה-340AJ הבסיסי בהיצע, ו-250 ק"ג עבור שני הדגמים החזקים יותר. ההינע הוא על 2 גלגלים בלבד ולא כפול, כך שמדובר בכלים שאינם מיועדים לתנאי שטח קיצוני או מוגבל אחיזה.
ב-JLG מצהירים שהביצועים, יכולות ההרמה, מהירות ההרמה וההורדה כמו גם אמצעי הבטיחות והבקרה דומים בכלים החשמליים לאלו המוכרים מהכלים מונעי הדיזל המקבילים. נושא התחזוקה אמור להשתפר כאן, עם פחות עבודה וזמן המוקדש לכך, ועלויות התפעול והתחזוקה מתיימרות להיות נמוכות משמעותית ביחס לכלי הדיזל; אין כאן ענייני טיפולי מנוע, החלפות מסננים ושמן וכיו"ב, בעיקר כי אין את המכלולים הללו בציוד החדש…
עם השקת הכלים החשמליים-נטענים החדשים מגיבה JLG לדרישה הגוברת בכל הסגמנטים לציוד וכלים נקיים ושקטים יותר; דרישה זו מגיעה הן בשל הגידול וההתרחבות בפרויקטים הרלוונטיים, והן בשל התקנות ההולכות ומחמירות לגבי פליטת מזהמים ורעש. "כחברה מובילה מחויבת JLG לעקביות במאמצי הפיתוח של ציוד ידידותי לסביבה בתחום התמחותה" אמר דובר החברה במעמד ההשקה.
הכלים החדשים מיועדים בעיקר למגזרי הבניין והתשתיות, כאשר נדרשת עבודה בחוץ, בפנים או במשולב, ללא הצורך ביכולות עבירות מיוחדות. כלים אלו מיועדים גם לעבודות תחזוקה מחוץ ובתוך מבנים, בכל מקום בו לא ניתן להפעיל ציוד עם מנוע בעירה פנימית.
ההשקה באירופה מעידה על השוק אליו פונים ב-JLG עם הציוד החדש. שיווק הבמות החדשות כבר החל. יבואנית JLG לארץ היא חברת רום מפתח תקווה