וואקר ניוסון AS50e

עוד זמן פעולה מוואקר ניוסון


וואקר ניוסון הגרמנייה משיקה מהדורות עדכניות ומשופרות של מכבשי מהדק הרגל הנטענים מתוצרתה AS30e ו-AS50e. מדובר בלא פחות מהכפלת זמן העבודה המוצע אצל צמד מהדקי הרגל דנן, מה שהופך אותם מגימיק פחות שימושי ומוגבל למדי לכלי עבודה פרקטי הרבה יותר; וואקר ניוסון AS30e מבטיח מעתה זמן פעולה רציף ממוצע של 45 דקות בעוד שהגרסה הגדולה והחזקה יותר – וואקר ניוסון AS50e – מתיימרת לפעול 30 דקות ברציפות, לאחר הטענה מלאה. וואקר ניוסון AS30e פותח במיוחד עבור משימות של הידוק תעלות צנרת; וואקר ניוסון AS50e, הגדול והכבד יותר, מיועד לכל המשימות המסורתיות עבור מכבש מהדק רגל.

וואקר ניוסון AS30e

וואקר ניוסון AS30e

אצל היצרנית מדגישים כי מדובר למעשה בדיוק באותם מהדקי רגל מוכרים, למעט סוללות נטענות חדשות המאפשרות זמן פעולה ממושך יותר. מעתה מציעות הסוללות הנטענות אצל צמד מהדקי הרגל המעודכנים תפוקה של 1,000 וואט/שעה במקום 600 וואט/שעה עד כה.
למעשה ניתן להחליף את הסוללות המוצעות בכלים אלו עד כה בחדשות, ללא כל עדכון או שינוי נוסף (בתשלום, מן הסתם…). כמקודם ניתן גם כעת להסיר ולהחזיר למקומם בקלות וללא כלי עבודה את הסוללות, לקראת ולאחר הטענתן. המטענים נותרו אף הם ללא שינוי.
יבואנית וואקר ניוסון לארץ היא חברת דובי וייס

וואקר ניוסון AS50e

וואקר ניוסון AS50e