Wacker Neuson ET145

גדול כמו קטן (וידאו)

Wacker Neuson ET145

מחפר Wacker Neuson ET145


וואקר נויסון (Wacker Neuson) תשיק בעוד חודשים ספורים את המחפר ET145 – מחפר 14 טון חדש מתוצרתה, ההופך לגדול ביותר בהיצע היצרנית הגרמנייה. עד כה הציעה וואקר נויסון ליין מחפרים קומפקטיים ומיני-באגרים בלבד, ועם דגם זה היא נכנסת לליגה חדשה עבורה. המחפר החדש ET145 מתיימר לכלול בחובו את"המילה האחרונה בטכנולוגיה שיש לוואקר נויסון להציע ויכולת הפעלה והנדסת אנוש אינטואיטיביים".
Wacker Neuson ET145

מחפר Wacker Neuson ET145


לוואקר נויסון ET145 מנוע פרקינס עדכני העומד בתקני Tier 4 Final והמייצר 75 כ"ס. המנוע מכוייל – אליבא היצרנית – להפיק מומנט גבוה וזמין בטווח רחב במיוחד, במטרה להציע כוח עבודה ותפוקה הידראולית מרבית בכל מצב בעבודה, גם כאשר העומס עולה. "תכונות המנוע", מסבירים בוואקר נויסון, מאפשרות לעבוד בסל"ד נמוך יחסית ביחס לתפוקה, עם "רזרבות" מומנט זמינות בכל מצב, גם כאשר נוצר פתאום עומס מיידי ופתאומי על המערכות. במילים אחרות: הבאגר החדש מציע בכל רגע נתון כוח קבוע לטובת המערכת ההידראולית – לב ליבו של כל באגר – וכפועל יוצא ניתן היה להשתמש במנוע חלש וקטן יחסית, לטובת הורדת העלויות וצריכת הדלק, עם הבטחה לביצועים כשל מנוע גדול וחזק יותר.
Wacker Neuson ET145

מחפר Wacker Neuson ET145


בוואקר נויסון מציינים כי הבאגר החדש תוכנן ועוצב בדומה למוכר אצל המיני-מחפרים הקומפקטיים, במטרה לאפשר ניידות וזריזות כשל כלי קטן, ממדים קומפקטיים ככל הניתן אך כוח וביצועים כשל כלי גדול יותר, כמקובל אצל החזקים והיעילים שבמחפרי הקטגוריה (12-14 טון). הלהב הקדמי ויכולת הצידוד של ה'בום' ביחס לגוף המחפר בזווית של עד 127 מעלות נועדו לאפשר יכולת תמרון וגישה באתר העבודה כשל מיני-באגר, בכלל זה האופציה לחפור לאורך קירות וצינורות, לגשת לאובייקט מכיוון נוח עד כמה שניתן ולהגיע לנקודות חפירה מזווית שלא ניתן להגיע אליה עם באגר גדול וסטנדרטי במבנהו.
לבאגר החדש ET145 כוח פריצה מרבי של כ-9,300 ק"ג ועומק חפירה מקסימאלי של 5.5 מ'. וואקר נויסון מייעדים באגר חדש זה לעבודות אורבניות, הן בניין והן תשתיות, הודות לזריזות ולממדים ביחס לביצועים. השיווק יחל כאמור בקרוב, בתחילת 2016, סימולטנית בכל השווקים בהם וואקר נויסון מיוצגת. לקבלת פרטים נוספים מיבואנית וואקר נויסון לארץ, לחצו כאן