Dingli JCPT

במת ההרמה לשטח

Dingli JCPT

במת הרמה Dingli JCPT


יצרנית במות ההרמה הסינית דינגלי (Dingli) משיקה את הדור הבא של במות ההרמה מסדרה JCPT שלה, עם יכולת תנועה ועבודה גם בתנאי קרקע משובשים. דובר היצרנית מצהיר כי מדובר בשדרוג ושיפור של סדרה JCPT המוצעת זה מכבר, שיפור שעיקרו העלאת היכולת בשטח.
בדינגלי מכוונים לשוק הדורש עבודות בגובה אך שלא בתנאי מעבדה, כאשר המצע חלק ומפולס. לדברי אנשי היצרנית הסינית, תכנון, פיתוח והשקת סדרת הבמות החדשה JCPT מגיעה כתוצאה מדרישה גוברת לסוג ציוד כזה. היכולת לעבוד בגובה גם בתנאי קרקע משובשת חוסכת זמן וכסף, לדברי היצרנית, שכן לא נדרשות הכנות מיוחדות על מנת להעמיד את במת ההרמה במקומה או בכדי לשנע אותה באתר הבניין או העבודה.
Dingli JCPT

במת הרמה Dingli JCPT


מההודעה לעיתונות ניתן ללמוד כי כל תחום שופר ביחס לסדרה היוצאת. השלדה חוזקה והוקשחה וכך גם הסרנים, כאשר הסרן האחורי נתון בציר במרכזו לשלדה, ומאפשר תנועה מעלה ומטה בכל צד לטובת יכולת מעקב ואחיזה טובים יותר של פני השטח. המנועים ההידראוליים חוזקו וכפועל יוצא שופרה יכולת הטיפוס; דגמי הסדרה החדשה מתיימרים לטפס שיפועים של עד 40%, שהם כ-18 מעלות – שיפור של כ-30% ביחס ליכולת דור הבמות הקודם של דינגלי. מהירות הנסיעה המרבית עומדת על 5.4 קמ"ש כאשר הבמה מונמכת במצב מקופך, ומוגבלת ל-1.1 קמ"ש כאשר הבמה מורמת.
Dingli JCPT

במת הרמה Dingli JCPT


ההיצע כולל 3 דגמים, המציעים גובה הרמה של 10.0, 12.0 או 14.0 מ'. משקל ההרמה המרבי – תלוי בדגם – הוא 345, 454 או 567 ק"ג. משקל במת ההרמה נע מ-3,685 ועד 4,420 ק"ג, תלוי בדגם וברמת האבזור. רוחב הכלי ברוטו הוא 1.73 מ' וגודל הבמה – הזהה בכל הדגמים – הוא 2.55×1.55 מ' והיא מותאמת להכיל 3-4 עובדים בו זמנית. הכוח מסופק על ידי מנוע קובוטה דיזל המייצר 25.4 כ"ס.
ההינע ההדראולי מגיע אל שניים או ארבעת הגלגלים, לפי הצורך, כאשר המפעיל יכול לבחור מבין 2 מצבי נסיעה: במצב ראשון – המיועד לנסיעות מנהלתיות, שלא תחת עמס ועל משטח מפולס – הכוח מועבר אל הגלגלים האחוריים בלבד, כאשר הקדמיים מנותקים. כך נחסכת אנרגיה בתפעול. לקבלת פרטים נוספים מיבואנית דינגלי לארץ, לחצו כאן