חדש בארץ: ה'עכביש' של במות ההרמה

Platform Basket Spider 18.90

Platform Basket Spider 18.90


"עם הספיידר תוכלו לקבל תשואה גדולה להשקעה בהשכרה יומית, כך שהספיידר הוא גם תכנון לעתיד בטוח", אומר עינב זלקטה מחברת א. ע. צאלון, שקיבלה את הזיכיון הבלעדי לשווק בארץ את במות ההרמה הייחודיות של חברת Platform Basket האיטלקייה. מדובר בבמות הרמה ייחודיות המיוצרות באיטליה והמציעות יכולות מרשימות בתנאים ייחודיים, הפעלה היברידית – שילוב של מנוע בעירה פנימית ומנוע חשמלי, תנועה על זחלים המאפשרת יכולת עבירות גבוהה, בכלל זה טיפוס מדרגות, וממדים קומפקטיים ביחס לביצועים, המקלים את ההובלה והניוד. חברת א. ע. צאלון מציעה בשלב זה את דגמי סדרת ה-Spider של היצרנית, בהם משולב הינע זחל עם זרועות 'עכביש' לייצוב.
Platform Basket Spider 18.90

Platform Basket Spider 18.90


סדרת ה-Spider כוללת 10 גרסאות המגיעות לגובה עבודה (רצפת הבמה) של 13.4 מ' ועד ל-32.4 מ', עם כושר נשיאה על הבמה הנע מ-200 ועד 230 ק"ג. משקל העבודה של רוב הגרסאות מאפשר הובלה קלה גם לבעלי רישיון ב', והוא נע מ-1,380 ק"ג ועד ל-6,000 ק"ג, לגרסה הגדולה והגבוהה ביותר. הממדים מהווים אף הם יתרון משמעותי, מדגישים אצל היבואנית, עם נתון המתחיל ב-78 ס"מ בלבד עבור ה-Spider 13.65 הקטן בהיצע, ועד ל-139 ס"מ בגרסה הגדולה בהיצע, ה-Spider 33.15.
Platform Basket 33.15

Platform Basket 33.15


"הממדים הקומפקטיים והתנועה על גבי זחלים מאפשרים הגעה ומעבר בשטחים צפופים וקשים לתנועה" מדגיש עינב זלקטה. לדגמי ה'ספיידר' כאמור הינע היברידי, המאפשר עבודה עם מנוע בנזין, או עבודה על טהרת כוח חשמלי בלבד; זה האחרון מותאם לעבודות באזורים מיושבים או באתרים בהם לרעש ולפליטת המזהמים משמעות רבה (בנייני משרדים, בתי חולים, בקרבת בתי ספר, גני ילדים וכיו"ב).
מחברת א. ע. צאלון נמסר לנו כי האספקה היא מיידית. לקבלת פרטים נוספים מהיבואנית, לחצו כאן
Platform Basket Spider 33.15

Platform Basket Spider 33.15