צמיגי Petlas בארץ

Petlas: מותג צמיגים חדש בארץ

צמיגי Petlas בארץ

צמיגי Petlas בארץ

ח.צ.ב. סחר בע"מ מודיעה על תחילת שיווק ומכירות צמיגים מתוצרת Petlas מתורכיה; היבואנית קיבלה את זיכיון היבוא באופן רשמי לפני מספר חודשים, ומתחילה עתה בהחדרת המותג, הכולל אינספור סוגי צמיגים למגוון רחב שימוש וייעוד לארץ. חברת Petlas עוסקת בייצור צמיגים לכל המגזרים והענפים, בכלל זה למיכון חקלאי מגוון, לרכב פרטי, ציוד מכני הנדסי, ציוד לנמלים, מלגזות ואף למטוסים.
אנשי היבואנית מדגישים כי המותג Petlas מתאפיין באיכות גבוהה יחד עם מחירים תחרותיים בהשוואה להיצע הצמיגים הקיים בארץ, ולפיכך מאמינים כי מדובר במותג בעל פוטנציאל הצלחה מרשים.

צמיג Petlas למחפרון

צמיג Petlas למחפרון

עיקר ההתמחות של Petlas הוא בצמיגים לשימוש חקלאי ובצמיגים לציוד כבד, ציוד מכני הנדסי, מלגזות, תעשייה, נמלים וכיו"ב "צמיגים לעבודה". בהיצע החדש בארץ מגוון מידות וסוגי צמיגים למחפרונים, ציוד לעבודות עפר, מעמיסים, ציוד העמסה ופריקה בנמלים ועוד, בהם צמיגים מסוג L2, L3, R4 ו-R5 לציוד כבד וצמיגים לציוד בנמלים המכונים צמיגי Port. מחברת ח.צ.ב. סחר בע"מ מדווחים כי כל הצמיגים המיובאים לארץ עברו סדרת מבחנים ובדיקות אצל היצרנית, במטרה לבחון את איכותם והתאמתם לתנאי ולציוד בארץ. מהחברה מדווחים בסיפוק כי כל הצמיגים התבררו כאיכותיים ומתאימים לתנאי הארץ, בראשם הצמיגים המיועדים להתמודד עם תנאי האדמה הקשה והחום המקובלים בישראל בתחום עבודות העפר.
לקבלת פרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם נאור פריידין, מנהל שיווק ומכירות תחום צמיגי חקלאות ותעשייה בח.צ.ב סחר בע"מ בטל' 052-7777926