מהדק אדמה Chicago Pneumatic מסדרה RC

מהדקי אדמה הידראוליים מ-CP

מהדק אדמה Chicago Pneumatic מסדרה RC

מהדק אדמה Chicago Pneumatic מסדרה RC

יצרנית ציוד מכני הנדסי האמריקאית שיקגו פניאומטיק (Chicago Pneumatic) משיקה ליין חדש של מהדקי אדמה הידראוליים המיועדים להתחבר לקצה זרוע מחפרון, מחפר זחלי או מחפר אופני. הסדרה החדשה מכונה RC והיא כוללת בשלב ההשקה 5 דגמים, המותאמים לציוד מכני הנדסי במשקלי עבודה כדלקמן:
שיקגו פניאומטיק RC 150 – כלי נושא במשקל 1.0-3.0 טון; שיקגו פניאומטיק RC 350 – כלי נושא במשקל 3.0-8.0 טון; שיקגו פניאומטיק RC 450 – כלי נושא במשקל 4.0-9.0 טון; שיקגו פניאומטיק RC 850 – כלי נושא במשקל 9.0-20.0 טון ושיקגו פניאומטיק RC 1050 המיועד להתחבר לכלי נושא במשקל 20.0-40.0 טון.

מהדק אדמה Chicago Pneumatic דגם RC350

מהדק אדמה Chicago Pneumatic דגם RC350

שיקגו פניאומטיק מייעדת את מהדקי האדמה ההידראוליים החדשים למגוון משימות וסוגי עבודה, החל מהידוק במדרון או שיפוע, הידוק חומרים למחזור, הידוק אדמה מישורית, עבודות חפירה, תיקוני דרך, הידוק לאחר גירוד, עבודה בצידי דרכים ועוד.
למהדקי האדמה החדשים מנגנון הלימה מהירה במיוחד וכוח הלימה גבוה, מבטיחים אנשי היצרנית. התכנון לקח בחשבון בעיקר עבודות במדרון/שיפוע עם חומר שאינו יציב, במטרה לאפשר עבודה מהירה בתנאים אלו, כדי לחסוך לקבלן התעסקות מיותרת ובזבוז זמן יקר במשימות דנן. המהדקים החדשים בנויים בשיטה ייחודית ורשומה בפטנט של שיקגו פניאומטיק, הכוללת זווית של כ-15 מעלות בין לוח הפלדה התחתון לבין בית הלוח, המעביר את המכות. מבנה זה, מדגישים אצל היצרנית, ממזער את המכות המועברות במישרין את מהדק האדמה ומגן על מנגנון ההלימה הרגיש יחסית מנזק. כפועל יוצא מוצעת לא רק עבודה רציפה ויציבה יותר לאורך זמן, אלא גם נחסך בסעיף התחזוקה ובעומס המופעל על ציוד מסוג זה. בנוסף, מהדקי אדמה חדשים אלו מציעים מערכת תושבות חדשות לבלימת הזעזועים, עם הבטחה ליעילות גבוהה יותר ועמידות משופרת, כמו גם בתי מיסבים מחושלים ומחוזקים. שיקגו פניאומטיק מיובאת לארץ על ידי חברת IC Tools

מהדק אדמה Chicago Pneumatic דגם RC1050

מהדק אדמה Chicago Pneumatic דגם RC1050