Wacker Neuson TH522 telehandler

טלסקופי קומפטי מ-Wacker Neuson (וידאו)

Wacker Neuson TH522 telehandler

מעמיס טלסקופי Wacker Neuson TH522

וואקר נויסון החלה בשיווק ה-TH522 – מעמיס טלסקופי קומפקטי חדש עם יכולת הרמה מרבית של 1,860 ק"ג וגובה הרמה מרבי של למעלה מ-5.0 מטרים. מעמיס זה הוצג לראשונה כבר לפני כמעט שנה, ועתה מתחילה המכירה בשווקים בהם וואקר נויסון פעילה.
המעמיס הטלסקופי החדש תוכנן למלא מגוון משימות ולפיכך להתאים לשווקים ולדרישות שונות, הן בתחום הבנייה והן בתחום החקלאות, כאשר הממדים הקומפקטיים נועדו לאפשר יכולת תמרון גם במקומות צרים וקשים לתנועה.
למעמיס הטלסקופי החדש TH522 מנוע פרקינס עם 60 כ"ס העומד בתקני Tier 4 Final. מערכת העברת הכוח ההידרוסטאטי מאפשרת מהירות נסיעה מרבית של 30 קמ"ש.

Wacker Neuson TH522 telehandler

מעמיס טלסקופי Wacker Neuson TH522

אנשי וואקר נויסון מדגישים כי מנגנון החיבור המהיר בקצה הזרוע הנו אוניברסלי, כך שרוב הציוד המותאם לרוב המיני מעמיסים או המעמיסים הטלסקופיים בשוק מתאים גם ל-TH522. מערכת הרמה וורטיקאלית (VLS) מאפשרת למפעיל לבחור בין שתי שיטות הרמה: 'מצב זרוע' או 'מצב מזלג/כף'. ב'מצב זרוע' ה'בום' מתכנס אוטומטית ומתקצר ברגע שהוא מונמך, וזאת כדי להציע יציבות מרבית עם מטען בכך שהוא קרוב ככל הניתן לסרן הקדמי ולהקטין את סיכויי ההתהפכות. 'מצב מזלג/כף' אלו האחרונים נותרים במאוזן בכל מצב פתיחת או סגירת הזרוע בכדי למנוע נפילת המטען בעת ההרמה/הורדה. מצב זה מיועד בעיקר להעמסת משטחים או ארגזים על מדפים. בנוסף מוצעת גם מערכת בקרת עומס המונעת העמסת יתר; המערכת משדרת אל צג הממוקם מול פני המפעיל ומתריעה ברגע שנוצרת סכנת העמסת יתר, העלולה להוביל להתהפכות.
תא המפעיל חדש בדגם זה, לטענת אנשי וואקר נויסון, ומבטיח עיצוב מתקדם בכל הקשור לנוחות בתפעול, הנדסת אנוש ושדה ראיה.