קטרפילר מחדשים את ה-D6T

Cat D6T Dozer

Cat D6T Dozer

קטרפילר משיקה דחפור D6T חדש; מדובר בשדרוג ושיפור דגם עדכני, כאשר כמקובל בימינו – עיקר העדכון מתייחס למנוע. עתה מותקן בדחפור שמשקל העבודה שלו נע מ-17.8 ועד 24.3 טון, בהתאם לאבזור, מנוע קטרפילר C9.3 ACERT המייצר 207 כ"ס העומד בתקני Tier 4 Final. הדחפור החדש מתיימר להציע את השילוב בין יכולת ביצוע עבודות גמר ויישור עדינות ומדויקות יחד עם ביצוע משימות דחפור מאסיביות וגסות.
מעבר למנוע מותקנות בדחפור ה-D6T החדש של קטרפילר מערכת בקרת ייצוב הלהב, שכבר הוכחה בדגמי ה-K של הסדרה, ועיקרה "לקיחת" משימת הפילוס והכיול המתמידה מידי המפעיל למערכת אוטומטית. מערכת זו, מדגישים בקטרפילר, מיועדת גם עבור מפעילים מנוסים פחות מאחר ובאמצעותה ישיגו ביצוע עבודה מצוין, גם מבלי להבין יתר על המידה בפילוס ויישור הלהב.

Cat D6T Dozer

Cat D6T Dozer

תיבת ההילוכים (Auto Shift) היא חדשה כאן אף היא, עם הבטחה להעברת כוח חלקה ויעילה יותר, בעיקר כאשר נדרשת מהירות התנועה האידיאלית למשימה מיוחדת, בהתאם לעומס ולמהירות המבוקשת. התיבה החדשה מוצעים 6 או 9 הילוכים – בהשוואה ל-3 הילוכים בתיבה של הדגם היוצא. בקטרפילר טוענים כי עתה מוצע חיסכון משמעותי בצריכת הדלק, מבלי שצוינו מספרים. התיבה החדשה מאפשרת גם לקבוע הילוך קבוע לנסיעה לפנים והילוך קבוע לנסיעה לאחור, וכך כל שנדרש או בחירה בין נסיעה לפנים או לאחור, וזו תתבצע אוטומטית בהילוך שכויל.

Cat D6T Dozer

Cat D6T Dozer

מערכת Product Link המוצעת ב-D6T החדש מאפשרת למנהלי צי הכלים או לבעלים לעקוב בכל רגע נתון אחר ביצועי הכלי, צריכת הדלק, מיקום וכמובן – איתור תקלות.
עוד חדש בדחפור ה-D6T החדש של קטרפילר נציין את תא המפעיל שעוצב מחדש ומציע בידוד טוב יותר בפני רעשים (75dB מרביים בגובה ראש המפעיל), מזגן חדש וחזק יותר המותקן בתקרת הדחפור, מערכת בקרה ושליטה מעודכנת באמצעות יחידת ג'וי-סטיק חדשה, רשימת אופציות ארוכה, הכוללת בין היתר מצלמות צד ורוורס, יחידת סולם חדשה ועוד. יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת זוקו שילובים